Interjú Andrew Lucas Mcllroy-al

A mai napon 3 szerzővel készítettem interjút! Az egyik R.Kelényi Anfelika akinek az interjúját itt olvashatjátok most pedig Andrew következik majd Katie Francoise! :) 

Szóval akkor az interjú:!♥

1. Honnan jött az első történeted ötlete?

A legelső regényem, amit befejeztem, egy fiktív önéletrajz és a 19. századi Angliában játszódik. Azt hiszem, Dickens világa, az ő életútja, a viktoriánus kor bűvölt el annyira, hogy belekezdjek ebbe a történetbe. 

2. Hány éves korod óta írsz?
 
Nyolc-kilenc éves koromban kezdtem történetekkel foglalkozni, képregényeket, pár oldalas „könyveket” írtam, aztán úgy tizenkét éves korom körül vágtam bele a legelső regényembe, amit végül évekkel később fejeztem be.
 
3. Miért pont ezt a kiadót választottad?
 
Az első Aranymosás pályázat kapcsán kerültem a Könyvmolyképző Kiadóhoz, előtte nem is nagyon találkoztam a munkásságukkal. Jó csapatot ismertem meg a kiadó dolgozóinak személyében, örülnék, ha a többi könyvem is náluk jelenhetne meg. 
4. Van kedvenc szerződ?
 
Igen, nagy kedvencem Stephen King, Anne Rice, a Harry Potter sorozat szerzője: Rowling, a klasszikusok közül Dickens. 
 
5. Tervezed, hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?
 
Egyelőre könyvjelzőt, órarendet és naptárat készítettem a regényeimhez, ezek előállítása egyszerű és nem is túl költséges. Később jó lenne egyéb tárgyakat is használni, póló, bögre, esetleg egy nagyobb méretű plakát.
 
6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?
 
Azok a részek, melyek egy-egy filmzenére születtek. Ezek a jelenetek úgy élnek a fejemben, akár egy film, egy rendkívül látványos, nagyköltségvetésű hollywoodi szuperprodukció. 
 
7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
Bár én rögtön nagy fába vágtam a fejszém és regénnyel kezdtem, tanácsos előbb novellákon elsajátítani a különféle írói fogásokat. Fontos az olvasás, szerintem az írás és olvasás ugyanazt az agyféltekét mozgatja meg és ugyanazt az energiát igényli. Ebből a szempontból az agy olyan, mint egy elem, olvasással kell feltölteni. Érdemes megragadni minden lehetőséget, hogy az írásunkat megmérettessük, induljunk minél több pályázaton, versenyen. A különféle írókörök sok segítséget adhatnak a kezdőknek. 
 
8.A családod olvasta a könyveidet?
 
Igen, de csak miután megjelentek. A nyers, szerkesztés nélküli kéziratot nem szeretem megmutatni senkinek.

 
9.Elolvasod amit írtál? 
 
Nem, sosem olvasom el a megjelent könyvemet, mert tudom, hogy találnék benne hibát, olyan mondatot, amit már másképp fogalmaznék meg, és ez rossz érzés. 
 
10.Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
 
Életem legnagyobb kívánsága, hogy egyszer a mozivásznon lássam viszont az egyik könyvemet! Hogy melyiket, az mindig változik annak függvényében, éppen melyiket írom, melyiket szeretem a legjobban. Most jelenleg a Csillaglányt választanám, szerintem nagyon látványos és elgondolkodtató sci-fi film lenne belőle.
 
Köszönöm az interjút! :) 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220