Nicholas Sparks: Vissza Hozzád

Húú imádtam ezt a könyvet! Előszőr filmben láttam ahol 5!!-ször megnéztem! És akkor már tudtam,hogy nekem ezt a könyvet olvasnom kell! A történet 2 emberről szól akik mikor fiatalok voltak szerelmesek voltak egymásba,és mikor egy alkalommal találkoznak egymással akkor észrevszik,hogy még mindig szeretik egymást.Előre szólok,hogy aki nézi a filmet vagy olvassa a könyvet vegyen elő egy 100 csomag zsepit4 Hidjétek el kelleni fog! Annak ellenére,hogy a történet szomorú volt én imádtam! Mikor vége lett vártam hátha ez csak valami vicc vagy álom és egy kicsit happy Endesebb lett! De nem baj! Én nem bántam imádtam!  JA ÉS HA NÉZITEK A FILMET AKKOR TUDJÁTOK James Marsden az enyém!♥♥♥

 Nektek is csak ajánlom!  A könyvet itt lehet megvásárolni! kiadok.lira.hu/kiado/generalpress/index.php?action=konyv&id=139431140

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220