Mary Alice Monroe :Nyári emlékek

Ez a könyv számomra fantasztikus volt. Mikor ezt a könyvet olvastam pontosan erre vágytam. Könnyed,kellemes nem túl bonyolult könyv ami mégis szórakoztat! Ez pontosan olyan volt.! Megmutatja az autizmus kezelését és,hogy hogyan viszonyul vele. Nagyon szerettem benne a romantikát,szerelmet. Szerintem fantasztikus döntés volt,hogy ezt a könyvet vettem meg!♥ Nagyon örülök,hogy megtudtam milyen egy delfin élete! Nagyon kis kellemes könyv!♥   A könyvet itt tudod megvásárolni! kiadok.lira.hu/kiado/generalpress/index.php?action=konyv&id=139438596           A könyvet e-könyvben is megtudod vásárolni! www.lira.hu/hu/ekonyv/szorakoztato-irodalom-1/romantikus/nyari-emlekek-ekonyv-epub-mobi

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220