Leiner Laura:Nélküled,IX.SZJG találkozó,dedikálás infó

Tegnap Március 3.-án,Cortez szülinapján Laura rendezett egy rövid ustreamot melyben több dolgot is megemlített ami a közeljövőben történni fog. Előszőr is megköszönte a rajongóinak a sok-sok támogatást és azt,hogy mindig vele vagyunk. :)

Aztán megtudtuk a legújabb hírt a IX.SZJG találkozóról ami Május 29.-én vasárnap kerül megrendezésre Budapesten az Akváriumban 10-17 óráig. Fontos tudni,hogy ez egy nyárköszöntő parti így azt mondta Laura,hogy jó buli lenne ha színesbe lennénk. Én biztosan abban leszek. Illetve színes filcekre is szükség lesz.Laura hamarosan mutatja a szórólapokat illetve a találkozón az ajándék mindenkinek 17 különböző szinben egy sapka♥

És egy kicsit a dedikálásról Április 21.én lesz Budapesten az L&L könyvesboltban. Pontos dátumot még nem tudok. Az viszont fontos,hogy másnap már a könyvfesztiválon is kint lesz úgyhogy érdemes lesz ott keresni.

Valamint direkt a végére hagytam a Bexi sorozat 4.részének címét ami nem más mint Nélküled. Szerintem csodaszép lett. Mondjuk mint a címéből is látszik sok-sok izgalomra számíthatunk..

 

Köszönöm,hogy elolvastátok♥

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220