Leiner Laura:Akkor Szakítsunk

Mivel ma szilveszter van így úgy gondoltam megleplek titeket egy fantasztikusan ide illő könyves ajánlót. 
Az ajánlót Leiner Laura Akkor szakítsunk című könyvéről írom.Mikor megláttam a moly.hus kritikákat elgondolkoztam
,hogy ők azt a könyvet olvasták amit én? Szerintem teljesen Leiner Laura stílusú,jó,humoros viccet kaptunk Laurától.Már maga a borítója megfogott. Ráadásul Laura a történetet egyetlen napról írja le 336 oldalon. Ami valjuk be őszintén egyátalán nem rossz. 
 
Könyvről:
Író:Leiner Laura
Kiadó:Gabo Kiadó
Kiadási Év:2014
Olddalszám:336
 
Ajánló: 
 
Mint említettem a történetben egy szilveszter éjszkájáról
kapunk betekintést Lia azaz a főszereplő szemszögéből.
Elmondja,hogy nemrég szakítottak a barátjával és most teljsen depresszióba
zuhan. Így úgy dönt,hogy a barát
aival elmegy szánkó
bulijára ami nem alakul zökkenő mentesen. Mivel
kocsi nélkül nem tudnának elmenni a buliba így Lia megkéri
a testvérét Szilkót,hogy vigye el őket a bulira. Szilkó
hosszas ellenzés után végül belemegy,hogy elvigye a testvérét
és barátait. Szilkónak régebben volt egy barátnője Era akibe
még mindig kicsit szerelmes. Szóval Lia úgy dönt,hogy kell neki
egy partner a bulira így Szilkó leszervezi neki Hmm Miklóst. Csakhogy
a buli nem úgy alakul ahogy tervezték. Vajon Eszti bevallja Csabinak
a titkát? Lia összejön Norbival? Estleg Szilkó megtalálja a NAGY Őt?
De Ákos eljut az Astoriához?  Lehet...  Ha megtetszett az ajánlóm vedd meg te is bártan ezt a fantasztikusan jó Leiner Laura
könyvet. Vagy ha megvan kapd elő újra és olvasd ki. Itt az ideje. :)
 
 
Idézetek:
 
..Lia, annyi irodalmi érték van benned, mint egy darab téglában.''
 
''– Ti, tubicák – szólt hátra Esztinek és Csabinak. – A túfűtött szerelmetekkel beleheltétek az összes ablakot. Mostantól ritkábban vegyetek levegőt.,,
 
– Szilkó, baj van – toporzékoltam előtte. 
– Te jó ég! Félrekattintottál a gépeden, és a Wikipédiára irányított? – kerekedett el a szeme tettetett megdöbbenéssel.
 

 
 
 
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220