Kiera Cass:A Koronahercegnő

Nem tudom,hogy milyen lesz ez a bejegyzés,de azt érzem,hogy mindentől függetlenül most kell megírnom a bejegyzést. Tisztázzuk,hogy vörös fejjel ülök a ép elött. A könyvet 3 perce fejeztembe,de még mindig nem tudtam feldolgozni az utolsó oldalak szavát.
 
Könyvről:
Kiadó:Gabo
Kiadási Év:2015
Író:Kiera Cass
Oldalszám:372
 
Vélemény:
SPOILER
 
 
Mikor megtudtam,hogy ez a részt már nem America írta hanem lánya Eadlyn megijedtem és elbizonytalanodtam,hogy megvegyem e ezt a történetet hiszen annyira megkedveltem Americát és Maxon történetét ,hogy nem vltam biztos benne,
hogy kell ez nekem,de örömmel mondhatom,hogy megvásároltam és imádtam.
 
És akkor most elmondom nektek a történetet röviden.
 
Eadlyn hercegnő a szülei tanácsára úgy dönt,hogy neki
is lesz egy párválasztója bár ezt ő igazán nem akarja.
35 udvarló érkezik a palotába,de ő már az első napon
a fiúk 3-át kirakja. Folyamatosan azon jár az esze,hogyan tüntesse el a fiúkat.
És ott van Kile aki Miss Marle fia és a palotában lakik,de
bekerült a párválasztóba. Miután kirakta a fiúkat
mindenki beszél a fejével és én úgy vettem észre
,hogy tudat alatt,de elgondolkozott. Egyre kevesebb fiút rak ki csak akit nagyon muszáj
vagy bántotta őt. Aztán halad a történet randizgatnak együtt főznek,lovagolnak
és összeségében összeismerkedik mindenkivel. Eadlynnek ött
volt a bátyja Ahren aki mindig támogatta.Eadlyn jobban akarta,hogy a testvérének
rendezzenek egy párválasztót aki ugye ezt teljességgel
ellenezte hiszen neki ött volt a Francia királynő lánya Camilla. A történet
vége felé megérkeik Camilla és Eadlyn rendez neki egy partit. Csakhogy
egyik napról a másikra Ahren és Camilla eltűnik. Előszőr
Eadlynn azt hitte,hogy csak biztos lustálkodnak ezért nem jönnek
le. Csakhogy kap egy levelet amiben az áll,hogy Ahren elutazott Franciaországba
és itt hagyja a családját Camillért. Amerika késöbb rosszul lett és szívrohamot kapott amitől mindenki
összezuhant..  Vajon tűléli a királynő?
 
 
 
Értékelés:

Borító:9/10
Tartalom:8/10
Szereplők:7/10
Kedvenc Jelenet:Kile és Eadlyn csókja(i)
 
 
 
Mára ennyi! Köszönöm,hogy elolvastad!♥
 
 
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220