Kezdődik az iskola

Szóval mint tudjátok hamarosan kezdődik az iskola. természetesen időben bekell szerezni az iskolai felszereléseket. Én ehez a Lidl-t választottam. Minden ami kell megtalálod ott! Én ezeket a termékeket ajánlanám az iskolába!

Füzet:Én az A5-s füzetet választottam! Ami most igazán kedvező áron kapható. Ajánlom mindenkinek! És még ajánlanám nektek a Mintás A4es füzetet!

Kartonlap:Ezt rajz illetve technikarára ajánlom! 25 db rajzal található benne ami félévig bőven elég! 

Írókészlet:Nagyon jó áron kapható hiszen nagyon sok mindent tartalmaz! Ezeket tartalmazza:

349FT /db; /készlet
  • 1 db hegyes végű olló, vagy
  • 1 db lekerekített végű olló, vagy
  • 1 db hegyező, vagy
  • 1 db dupla-hegyező radírral, vagy
  • 2 db radírgumi, 175 Ft/db, vagy
  • 2 db jelölőfi lc, 175 Ft/db, vagy
  • 2 db háromszögletű ceruza, 175 Ft/db, vagy
  • 4 db grafi tceruza, 88 Ft/db, vagy
  • 2x5 db univerzális patron, 35 Ft/db, vagy
  • 3x7,5 ml fehér fedőfesték, 15 512 Ft/l

 

 

 

 

 

Én ezeket a termékeket ajánlanám!      

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220