Kalapos Éva: D.A.C 1

Ezt a könyvet is imádtam. Sőt Szombathelyen az író dedikálásán is ott voltam. és imádtam,hogy az írónő a dedikálás elött még a könyvről is beszélt velünk 1 órán keresztül. A dedikálás közben mindenkivel váltott pár szót az írónő és nagyon kedves volt. :)

Szóval a könyvről: Az elején kicsit féltem,hogy egy újabb Szent Johanna Gimi koppintás lesz,de nagy örömmel láttam,hogy erről szó sincsen.A könyv szerintem bemutatja egy átlagos gimnazista életét, a családját,a barátait. Szerettem,hogy Flóra és a barátai mindig kitartottak egymás melett. Várom a 4.rész megjelenését! 

Tartalom:Unatkozol? Magányos vagy? Vagy csak egyszerűen úgy érzed, az életed egy irtó nagy káosz? Így van ezzel a 16 éves Fellegi Flóra is, aki egy budapesti lakóparkban él elfoglalt apjával és idegesítő öccsével. Kevés barátja van, a pasizásban tapasztalatlan, egyedül a filmekért rajong mániákusan. Amikor azonban megismeri a kicsit fura, de nagyon vagány Zsanit, az élete fenekestül felfordul, és világossá válik az is, hogy idővel minden titokra fény derül…

Lépj be te is a D.A.C. világába, és éld át velünk a kalandokat! Barátság, szerelem, család, problémák és megoldások – D.A.C.!

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220