Jenny Han:A Fiúknak akiket valaha szerettem {Értékelés}

A mai napon a Fiúknak akiket valaha szerettem című könyvről olvashattok értékelést! :)
 
Fülszöveg:
 
Írás közben egy csöppet sem fogom vissza magam. Úgy fogalmazok, mintha ő soha nem olvasná el. Merthogy nem is olvassa. Minden egyes titkos gondolatomat, gondos megfigyelésemet, mindent, amit eltettem magamban, belesűrítem egy levélbe. Amikor megírtam, lezárom, megcímezem, majd elteszem a pávakék kalapdobozba.
 
Ezek nem szerelmes levelek a szó legszorosabb értelmében. Akkor íródnak, amikor már nem akarok többé szerelmes lenni. Búcsúlevelek. Mert miután megírtam őket, nem emészt többé a mindent felemésztő szerelem. Onnantól fogva úgy tudom megenni reggel a gabonapelyhet, hogy közben nem azon jár az eszem, vajon ő is banánnal szereti-e a Cheeriost. Úgy éneklem a szerelmes dalokat, hogy már nem neki éneklem. Ha a szerelem olyan, mint a megszállottság, a leveleim olyanok, mint az ördögűzés. Megszabadítanak. Legalábbis azt kéne tenniük.
 
Könyvről:
 
Író:Jenny Han
Kiadó:Könyvmolyoképző
Eredeti megjelenés:2014
Oldalszám:360
 
Értékelés:
A történetben nagyon jól megjelent a tetvéri szeretet.
A könyvet Lara Jean a középső testvér írja. Van egy nővére
Margot és egy huga Kitty. Mint minde testvér a történetben ők is versenyeznek egymással,veszekednek,
kibékülnek egymással. A könyvben végiig lehet érezni,hogy mennyire imádják egymást
és bármit megtennének egymással. A lányok nagyon összetartóak és amiben csak tudnak segítenek
apjuknak főleg Margot.
 
 
A leveles alapötlet szerintem igazán egyedi és ötletes volt.
Kicsit a Szent Johanna Gimi jutott eszembe mikor 
Reni levelet írt Corteznek és ő véletlenül megkapta. Itt is hasonló
volt a helyezet csak éppen 5 fiú kapott levelet Lara Jeantól
akikbe valaha szerelmes volt köztük egy olyan srác is aki Margot barátja volt.
Volt olyan akit már több éve nem látott és most megkapta a levelét. Képzeljétek el ezt a szituációt.
 
 
Aztán megkapta Peter is. Akivel Lara Jean végül összejön csakhogy féltékennyé tegye Josht akit valójában szeret.
Azonban Lara Jean titokban megkedveli Petert. :) Először nagyon szurkoltam Joshnak,de végül annyit szerencsétlenkedett,hogy
inkább Petert választottam mint ahogyan Lara Jean is.Aztán az is nagyon tetszett a történetben,hogy 
a család félig koreai származású. A borítón is nagyon jól mutat a koreai lány. Lara apukája mindent megtesz azért,hogy
a lány ugyanannyira szeresse a korai gyökereket mint az amerikait. Összességében egy nagyon vicces,lágy könyvet olvashattam.
Bátran ajánlom nektek is :)
 
Ha  szeretnéd megrendelni a könyvet ide kapptintva megteheted:A fiúknak akiket valaha szerettem
 
 
Köszönöm,hogy elolvastad! :) 
 

Hírlevél

Hírlevélre való feliratkozás

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220