Interjú Wendler Nikolettával

A mai napon Wendler Nikolettával olvashattok egy interjút!

1.Honnan jött az első történeted ötlete?

- Az első „igazi” történetem 8-9 évvel ezelőtt íródott. Sok családi tragédián mentem keresztül ekkora már, és az írás gyógyír volt a lelkemnek. Egyszerre megnyugtatott, erőt adott, és reményt ébresztette bennem a tovább lépéshez.  A történet egy szenvedélyes szerelmi kapcsolatot mesél el. Egy lányról szól aki a semmiből kezdte, szinte nincstelenül és mégis megvalósította az álmát, miközben rátalált a szerelem amire nem csak hogy nem számított hanem nem is gondolt rá. Egy férfi aki egész életében mindent megkapott, sosem voltak anyagi gondjai, és másképp élte mindennapjait. Egy mély kapcsolatról ami összehoz két különböző gondolkodású, anyagi helyzetű embert, akik végül megtalálják az arany középutat a szerelemért cserében. Természetesen azért nem ilyen könnyen….. 

2.Hány éves korod óta írsz?

- Kiskorom óta naplószerűen mindent feljegyeztem, leírtam, rímelő verseket, mondatokat alkottam. Azt hiszem elég különc gyerek lehettem. Sokat olvastam, és előszeretettel  képzeltem el történeteket magamban.  Középiskolás koromban kezdtem el hosszabb verseket írni az osztálytársaimnak, meg az ismerőseimnek, majd kisebb történeteket jegyeztem le. Azt hiszem ez valamiféle terápia is volt nekem. Az írás boldoggá, egésszé tesz engem. Egyszerűen imádom! A mai napig füzetbe írom le először a történeteket majd csak jóval később viszem fel a gépre.

3.Miért pont ezt a kiadót választottad?

- Az évek alatt több kiadóval felvettem a kapcsolatot, mert kíváncsi voltam vajon vannak e elég jók az írásaim ahhoz, hogy megjelenhessenek. A kíváncsiság hajtott leginkább. több igenlő választ kaptam, de valahogy egyiknél sem éreztem azt, hogy igen ők kellenek nekem! Aztán az interneten bukkantam rá az Álomgyárra. Már a neve is sorsszerű volt. Az álmomat akartam megvalósítani. Sikerült, első regényem megjelent.  Amikor elküldtem nekik a kéziratomat még aznap jeleztek telefonon is. Azt hiszem az a nap volt életem egyik legmeghatározóbb napja. A kiadóval könnyen tudtunk együtt dolgozni. Jól választottam J Az írás sokkal könnyebben megy, ha egy jó kiadó, összetartó, segítőkész, és profi csapat áll mögötted, melletted. Itt minden megvan ami ehhez kell. Ennél többet nem kívánhatok!

4.Van kedvenc szerződ?

- Több is. Imádok olvasni, sok téma érdekel.  Mégis egyik nagy örök kedvencem Jane Austen / Büszkeség és balítélet, Értelem és érzelem. /

5.tervezed,hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?

- Igen mindenképpen.  
 
6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?
 
- Hát az igazság az, hogy én eléggé elfogult vagyok a saját könyvemmel kapcsolatban  Én rajongok érte. Természetesen vannak kedvenc részeim is, de mégis a teljes egész a legjobb. Ha viszont ki kéne emelnem valamit akkor a 70-71.-ik oldalt említeném, ahol Carmen kipróbálja milyen az ha az alkohollal próbálja meg elnyomni belső kételyeit, zavarodottságát, félelmeit.. Mindeközben a barátai rettentően aggódnak érte. Ez a rész talán azért van különösen közel hozzám, mert ugyan a történet kitalált, de ez mégis nagyon valóságszerű rész. Carmen itt rettentően szenved, össze van zavarodva, sok mindent nem ért, és rossz döntéseket hoz. Bár ő csak szeretni szeretne és vágyik viszont is a szeretetre.  A rosszul értelmezett cselekmények sorozata vezet az ez utáni drámához. De természetesen a szerelmi részek is nagy kedvenceim, vagy azok a részek ahol a humor is felbukkan. Minden részt másért szeretek.  
 
7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
- Azt hiszem még én is csak kezdő írónak számítok….  sokat kell még tanulnom, fejlődnöm. De az biztos, hogy nagyon-nagyon szeretni kell olvasni, és írni. Akkor is ha esetleg több elutasítás is ér menet közben. Ha valaki szeretné könyv formában is látni az írását az soha ne adja fel. Írjon, írjon, és írjon! 
 
8.A családod olvasta a könyveidet?
 
- Igen olvasták, és folyamatosan bíztattak is. A legfőbb kritikusaim a párom és a nővérem. Ők kerek perec megmondják ha valami nem jó. Semmi elfogultság nincs bennük az írásaim felé. A kisfiam még talán egy sort sem olvasott el belőlük, de már most mindegyikért rajong.  Na ő viszont teljesen érthető okokból elfogult. 
 
9.Elolvasod amit írtál? 
 
- Miután elkészültem egy történettel többször is átolvasom, javítgatom, szépítgetem, ha kell változtatok rajta.  A szerkesztés alatt úgyszintén újra, és újra átolvasom. A megjelent könyvemet még egyszer sem olvastam el!  / Bár már többször terveztem…  / 
 
10.Ha egy napra valamelyik könyv karaktered bőrébe bújhatnál ki lenne az?
 

- Azt hiszem az írás alatt mindig belebújok a karaktereimbe, mélyebbről próbálom őket megismerni, ábrázolni, jellemezni.  De ha a Megvalósult álomból kellene választani mindenképpen Carmen lenne az. Hiába megy át annyi tragédián, nehézségen, ő egy rettentően erős, céltudatos, magabiztos nő. Én többnyire nem vagyok az. Így jó lenne kicsit átvenni tőle valamit… 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220