Interjú Vészits Andreával

A mai napra egy különleges szerzőt tartogattam nektek! Az időfutár egyik szerzőjével Vészits Andreával készíttem interjút aki nem mellesleg Móra Ferenc dédunokája! :)

 

1.Honnan jött az első történetetek ötlete?

Az Időfutár, mint rádiójáték, Markovits Ferenc szerkesztő felkérésére készült. Az első évadban én nem voltam benne,  csak lelkes hallgatója voltam, minden este ott lógtam az Esti mesén és izgatottan vártam a fejleményeketJ  A második évadtól veszek részt az írói munkában. Nagy öröm volt számomra,  hogy írója lehetek a kedvenc sorozatomnak. Ez nem mindenkinek adatik meg.

A közös munka során nagyon izgalmas volt, ahogyan ez a történet titkos életre kelt és elkezdte írni önmagát. Többször elterveztük előre, hogy ilyen vagy olyan fordulat  lesz, de a történet néha fütyült az elképzeléseinkre és másfelé kanyarodott.



2.Hány éves korod óta írsz?

Nyolc-kilenc éves koromban kezdtem el leírni a történeteket, amiket kitaláltam. Az egyetemi éveim alatt abbahagytam az írást. Aztán újrakezdtem. Harminc éves voltam, amikor megjelent az első könyvem, az Apapa regénye, amely dédapám, Móra Ferenc regényes élettörténete.

3.Miért pont ezt a kiadót választottad vagyis választottátok ?

A Pagony Könyvkiadó keresett meg minket, hogy kiadná regény formájában az Időfutárt.. A szerzőtársaimnak korábban  már jelentek meg könyveik  a gondozásukban és mindig remek volt az együttműködés.

4.Van kedvenc szerződ?

Bulgakov, Dosztojevszkij és Móra Ferenc.
 
5.Tervezed,hogy a könyvetekhez lehessen tárgyakat vásárolni?
(pl:bögre)
 
A  Pagony könyvesboltjában, a Gellért térnél  lehet kapni Időfutáros fülbevalókat, karkötőket és gyűrűket. Nagyon jól néznek ki, nekem is van
 
6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvből?
Nincs kedvencem, de talán a korabeli Bécsben játszódó részeket szeretem a legjobban.
 
7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
Azt, hogy sokat olvassanak.
 
8.A családod olvasta a könyvedet?
Igen, lelkes olvasóim, aminek nagyon örülök.
 
9.Elolvasod amit írtál? 
Munka közben sokszor, mert rengeteget javítok. Ami már megjelent, azt nem szoktam olvasgatni.
 
10.Melyik karakter lennél a történetből?
Az összes karaktert nagyon szeretem. Igazából nem lennék egyikük se, de nagyon szívesen lennék együtt velük egy jó kis időutazásban. Különben talán a kissé zakkant Pusztai prof áll a legközelebb az egyéniségemhez.
 
Köszönöm az interjút! :) ♥ 
 
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220