Interjú Katie Francoise-vel! :)

A mai napon Katie Francoisével az Álomgyár kiadó írónőjével készítettem egy interjút! :)
 
1.Honnan jött az első történeted ötlete?
 
úgy gondolom, hogy elég sok ember szeret fantáziálni arról, hogy mi lenne ha... például valamelyik kedvencük kapcsán. Azt akartam elérni, hogy mindenki lássa, nincs olyan akadály, amit egy igaz szerelem le ne tudna győzni. A szerelemben nem számít a távolság, az idő és a különböző anyagi besorolások. Ha az ember egyszer szerelmes, akkor minden megtörténhet. Ez akkor bizonyosodott be számomra is, mikor a férjemmel megismerkedtünk. A mi esetünk is ezt bizonyítja, hiszen köztünk is megvolt minden ami a könyv szereplői között. Annyi különbség azonban volt, hogy mi még csak nem is beszéltünk egy nyelvet sem, ezért mi szótár segítségével kommunikáltunk... Így vissza gondolva elég vicces volt.  :)
 
2.Hány éves korod óta írsz?
 
Az írással, már egész fiatal koromban elkezdtem foglalkozni. Eleinte verseket írtam, amikkel egy helyi versenyen külön helyezést is elértem. Ugyan pár év kimaradt az írás terén, de mint minden fiatal én is sokat ábrándoztam azokról az emberekről, akik valamiért közel álltak a szívemhez. De hát ki ne álmodozna? 
 
3.Miért pont ezt a kiadót választottad?
 
Az igazat megvallva, Gönczi Péter ( kiadóvezető, tulajdonos) miatt döntöttem ennél a kiadónál. Más kiadó is érdeklődött az írásom után, de mikor Péter felhívott, megfogott a közvetlensége. Teljesen ismeretlenként, úgy tudtunk beszélgetni, mintha már ismernénk egymást. Ez volt az az ok, ami miatt a  kiadója mellett döntöttem, mert úgy gondolom a jó munkához olyan csapat kell, ahol mindenki "egyenrangú" és nem azt éreztetik az emberrel, hogy az felette áll. Most már elmondhatom, hogy egy remek csapattal dolgozhatom együtt, akik inkább már - már egy családként üzemelnek.
 
4.Van kedvenc szerződ?
 
A kedvenc magyar szerzőim között ott van : Anne L. Green és Borsa Brown. Szerintem mind a ketten remek írók.
 
5.Tervezed,hogy a könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?
 
Igen, van tervbe véve hasonló dolog, bár az igazat megvallva, inkább majd ha a következő könyvem is megjelent, és akkor egyszerre mind két könyvhöz szeretném majd ezt megvalósítani.
 
6.Melyik a kedvenc részed a sját könyvedből?
 
Én imádom a saját könyvem  minden egyes jelenetét, hiszen ettől lesz kerek. Nem tudok kiemelni belőle semmit, így inkább erre a kérdésedre a válaszom, hogy az első oldaltól az utolsóig tart a kedvenc részem. :)
 
7.Mit tanácsolsz a kezdő íróknak?
 
Tanácsom a kezdő íróknak. Hm... Például, nekem sokat segít a történetek megírásában, hogy én miután vizuális típus vagyok, 3D - ben látom magam előtt a történéseket. Írás közben a fantáziát szabadjára kell engedni, és el kell érni, hogy ennek a fantáziálásnak semmi  ne szabhasson gátat, hiszen bármi megtörténhet. Ami még nagyon fontos, olvasni, olvasni és olvasni. Az olvasás rengeteget segíthet a fejlődésben, és az embernek mindig van hova fejlődnie. 
 
8.A családod elolvasta a könyvedet?
 
A családomból senki nem tudta, hogy könyvet írok. Mikor közeledett a bemutató időpontja, akkor mondtam el nekik, hogy mi az ami miatt sokszor voltam ideges, feszült, izgatott. Mára már mindenki kiolvasta, és sok pozitív visszajelzést kaptam tőlük, ami nagyon fontos volt számomra. Építő jellegű  kritikát is kaptam, amiket a most készülő könyvemnél már fogok tudni hasznosítani. Egyedül azt sajnálom, hogy a férjem nem tudja elolvasni, de ha minden jól megy és sikerül, akkor nem csak otthon, itthon is a boltokba kerül a könyvem, és akkor már nem lesz akadálya, hogy kiolvashassa.
 
9.Elolvasod amit írtál?
 
Természetesen, kiolvastam a könyvem. 
 
10.Ha lenne egy kívánságod mi lenne az?
 
Kívánság? Na ez a legnehezebb kérdésed. Ha lehetne egy kívánságom akkor az az lenne, hogy  a kívánságom, hogy minden kívánságom teljesüljön.
 
Köszönöm az interjút! :) ♥
 
Katie facebook profilja:itt
Álomgyár kiadó facebook profilja:itt
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220