Interjú Diana Landryvel

A mai napon Diana Landryvel olvashattok egy interjút!
 
1, Honnan jött az első történeted ötlete?
 
Egy ködös álomból merítettem az ötletet. Nem emlékeztem pontosan az álmomra, csak egy-egy rövid mozzanatra. Napokig nem eresztett, ezért elkezdtem papírra vetni.Egy idő után már a saját fantáziám vezette a kezemet és a végére egy cseppet sem hasonlított az álmomra. Így született meg a Nem bújhatsz el című regényem. 
 
2, Hány éves korod óta írsz?
 
Most minden bizonnyal sokan azt a választ várják, hogy már gyerekkoromban hosszabb-rövidebb novellákat írtam, és a fiókomban garmadában állnak a múltban papírra vetett műveim, de ez nem igaz. 2014 telén kezdtem el írni és azóta is egy élvezetes hobbi számomra. Kikapcsol és feltölt egy-egy fárasztó nap végén.
 
3, Miért pont ezt a kiadót választottad?
 
Nem gondolkoztam a könyvkiadáson. Pár nagyon kedves ismerősöm olvasta a regényt és ők biztattak, hogy próbáljam meg kiadatni. Sikerült a fülembe ültetniük a bogarat. Kíváncsi voltam, vajon mások hogyan fogadják a történetem. Azt tudtam, hogy elsőkönyvesként a nagy kiadókat teljesen felesleges megkeresnem. Sok pénzt pedig nem akartam beleölni a magánkiadásba. Ezért pont kapóra jött a Publió Kiadó akkori ingyenes akciója. Ezért esett rájuk a választásom. 
 
4, Van kedvenc szerződ?
 
Igen van, vagyis vannak. Nalini Singh és J.R. Ward könyveit imádom. Ami tőlük itthon megjelenik, azt azonnal elolvasom. Mellettük mindig avatok egy-egy új kedvencet. Például Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei teljesen elvarázsoltak. De még sorolhatnám a jobbnál, jobb írókat. Szerencsére sok van belőlük. 
 
5, Tervezed,hogy a könyvedhez lehessen tárgyakat vásárolni? (pl:bögre)
 
Egyenlőre nem terveztem ilyesmit, de soha nem mondom, hogy soha. 
 
6, Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?
 
Van egy jelenet a Nem bújhatsz elben, amit megkönnyeztem, amikor felolvastam a férjemnek. Ebben a jelenetben a még gyerek Kate játékok helyett az anyukáját kéri karácsonyra. Azt hiszem, hogy talán ez az egyik legmeghatóbb része a regénynek.
 
7, Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
Olvassanak, olvassanak. És ami a legfontosabb, hogy soha nem adják fel az álmaikat. 
 
8, A családod olvasta a könyveidet?
 
Anyukám, a húgom és nagyon sok családtagom olvasta a regényt és már nagyon követelik a folytatást. 
 
9, Elolvasod amit írtál?
 
Nem is egyszer olvastam kiadás előtt. Azóta viszont egyszer sem, csak egy-egy részletet, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy ne keveredjek ellentmondásba  a folytatásnál. Talán egyszer nekiülök és elolvasom újra elejétől a végéig, de az nem holnap lesz.
 
10, Ha egy napra valamelyik könyv karaktered bőrébe bújhatnál ki lenne az?
 
Ha választanom kellene, Lena (Csibe) Parker bőrébe bújnék legszívesebben. Ugyan ő csupán egy jelenet erejéig szerepelt a regényben, de komoly szerepe lesz a folytatásban. Fontos döntéseket kell meghoznia. Szorítok neki  és Gabe-nek, hogy most ne szúrják el.
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220