December 20♥

Azt kell mondanom,hogy a mai nap a szent johanna gimi
fanoknak nem egy átalgos nap. Hiszen ma van az évfordulója
annak,hogy Reni összekött Cortezzel. :) Én is az elöbb említett
fanok közé tartozom. Már elolvastam 4-szer a könyvbe a mai napon
,de szerintem még többször is fogom! Most pedig láthattok
pár idézetet előszőr a december 20-ról. Majd pedig Renihez vagy Cortezhez
kapcsolódó idézeteket!♥
 
December 20:
 
"- Melyik szeptember 8?
Tudtam miért kérdezi. A levelemben ezt a dátumot említettem arra vonatkozóan, hogy totál beleestem.
- Kilencedikben - mondtam halkan."
 
''– Tudod, mit? – emeltem fel az állam. – Ne felejtsd el! Mert minden szava igaz! – tártam szét a karom. Cortez a szemembe nézett, és felvonta a szemöldökét. – Amit leírtam, azt úgy is gondolom. Mindig is úgy gondoltam. És lehet, hogy ezután soha, de soha nem beszélünk többet, de akkor is tudnod kell! Nem érdekel – förmedtem rá dühösen, minden mindegy alapon. – Azt hiszed, hogy ez a tanév nehezen alakult, mert haragszol rám? Gondold át a többit! Gondold át az én szemszögemből! Én bocsánatot kértem, többször is, mert az egész egy hülyeség volt! És sajnálom, mindent megtettem, hogy túllépjünk rajta, de neked nem megy. Rendben. De jó, ha tudod, hogy nekem is lenne okom haragudni. Azért, amiket leírtam. Te mikor kértél tőlem bocsánatot? De tudod, mit, nem is várom el. Mert igazából sose haragudtam rád. Nem tudtam – töröltem meg a szemem. Cortez pislogás nélkül meredt rám. – Mert szeretlek – mondtam ki hirtelen, bár a fülemben annyira dobogott a vér, hogy alig hallottam magam.,,
 
''– Igen. Azt hiszem – mondtam könnyezve. Cortez és én. Én és Cortez. Ketten. Együtt. Nem, nem hiszem el.,,
 
– Nem érdekel, mennyit vártam rá – mondtam magam elé bámulva. – Megérte.
 
 
Cortez és Reni idézetek!:
 
Érdekel,hogy mivel idegesítettél fel már az első naptól kezdve?-suttogta halkan.
-Igen.-bólintottam bele a vízbe az állammal.
-Oké.Idegesített,hogy nem köszöntél.Idegesített,hogy jól elvoltál.Idegesített,hogy nem röhögtél azon,amin mi röhögtünk.Idegesített,hogy csak olvastál,és semmi más nem érdekelt.Idegesített,hogy kedvelted Neményit és jól érezted magad vele.Idegesített,hogy előttem ültél.Idegesített,hogy láttalak a szünetekben az udvaron.Idegesített,hogy amikor nem láttalak kerestelek.Idegesített,hogy tetszettél.Idegesített,hogy olyan lánynak tűntél,aki soha nem foglalkozna velem.Aztán rohadtul idegesített,hogy beléd estem.-fejezte be halkan,én pedig tágra nyílt szemmel néztem rá.
-Ez mikor történt?-kérdeztem vékony,még számomra is ismeretlen hangon.
-Folyamatosan.



-Csak egy okot mondj, amiért én, egy tök átlagos lány kellek egy olyan srácnak, mint amilyen te vagy.
-Egy okot?
-Aha.
-Ehhez mit szólsz?Nekem te nem vagy átlagos - szólt komolyan.A tökéletes választ kaptam.
-Köszönöm.



 
 
Persze.Ha ennyire örülsz annak, hogy elhoztalak, hogy nézhesd az eget, nem tudom, oda merjem-e adni a mekis zacskót...
-Van nálad kaja is? - döbbentem le.
-Ja.De kihűlt.
-Van nálad kihűlt kaja?Szeretlek.
A kocsi motorháztetejére feküdve megettem a (valóban kihűlt) krumplit meg nuggetset, aztán langyosra hűlt teámat szürcsölve néztem Cortezre.
-Köszönöm.Mármint ezt az egészet - mutattam körbe.
-Tudod - kezdte -, sokat gondolkoztam, hogy mit csináljunk a szülinapod előtti szombaton... Végiggondoltam, hogy minek örülne egy átlagos lány... Aztán megfordítottam a dolgot.Hogy minek nem örülne.Így jött az ötlet.
-Szerintem ennek mindenki örülne - szálltam vitába vele.
-Nem tudom - ráncolta a szemöldökét. - Az eget bámulni egy adag hideg krumplival... Másnál ez már ok a szakításra.Te meg ennek örülsz.
-Hát... Ezek szerint én nem vagyok más.
-Nem.Tényleg nem vagy más - hajolt fölém, és hosszasan megcsókolt.♥

 
 
Ennyi lett volna ez a December 20. különkiadásos bejegyzés!♥♥
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220