Colleen Hoover:This Girl-Könyvajánló

A mai napon Colleen Hoover egyik könyvéről a This Girl-Ez a lányról írtam ajánlót ami a Szívcsapás 3.része.

Fülszöveg:

Colleen Hoover, a New York Times bestseller írója a viharos szerelemmel, szenvedéllyel és fájdalommal teli Szívcsapás-sorozattal számos olvasót ejtett rabul. 
Miután Layken és Will szerelme a legnagyobb próbatételeket is kiállta, az immár házasságban élő fiatal pár végre kezdi biztonságban érezni magát a kapcsolatban. De bármennyire is élvezi Layken az új, közös életüket, néhány kérdés nem hagyja nyugodni. Noha Will szeretné magában tartani a múlt fájdalmas emlékeit, Layken mindent tudni akar róla. Will végül beadja a derekát, és elmeséli saját történetét, mely során felszínre kerülnek legbelsőbb érzelmei és gondolatai. Miközben újraéli jó és rossz pillanatait, a Laykennel való első találkozásáról is meglepő dolgok derülnek ki. 
Az Ez a lány-ban Will a saját szemszögéből meséli el Laykenhez fűződő, bonyolult kapcsolatát. Kettejük jövője azon múlik, hogyan birkóznak meg a múlttal a közkedvelt Szívcsapás-sorozat záró részében.

Könyvről:

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó 

Kiadási Év:2015

Író:Coleen Hoover

 

Ajánló:

Colleen Hooverben most sem csalódtam. örültem,hogy
a történetet ismét Will szemszögébő olvashatjuk. És
megint neki köszönhetően visszatekinthetünk a múltba 
és megismerhetjük,hogy mit érez Layken iránt. A nászutas 
jeleneteknek köszönhetően ismét sok-sok újdonság deülhet
ki.Imádtam azt ahogyan egy kis újdonságot muatba
Gavinékről a fiúkról vagy éppen magáról Willről. Mint
minden részben itt is imádtam a slam verseket 
amiket Will írt Laykennek és megmutatja a versben a valódi
érzéseit. Tetszettek benne a csavarok és,hogy nem
egy kiszámítható sablon sztorit kaptunk az írónőtől. Azt
kell mondanom,hogy valamiért jobban tetszett Will
szemszögéből a történet mint Laykenéből.Örüök,hogy
elolvastam a történetet és nem csalódtam benne. Szerintem
az egyik kedvenc könyvem lett! :)
 
 
Kedvenc Idézet:
 
– Gyere ide! – suttogja. 
Elindulok felfelé, de amikor szemtől szembe kerülök a blúzával, megállok. 
– Bárcsak levennéd végre ezt a szörnyűséget! – mondom. 
– Neked van bajod vele. Vedd le te! – incselkedik.
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220