Cinder és Ella ajánló+Nyereményjáték

A mai napon egy Cinder és Ella ajánlást láthattok egy kis nyereményjátékkal fűszerezve. Holnap pedig Bookstagram ír róla. :)

Fülszöveg:

 

Ella élete minden, csak nem tündérmese. Nyolc hónapja vesztette el édesanyját egy balesetben, ő pedig súlyos sérüléseket szenvedett. Most gyerekkora óta nem látott apjához meg annak új családjához kell költöznie. Mesés… 
Egyvalaki tartja benne a lelket: Cinder, akivel évek óta barátok a neten, de sosem találkoztak. Ella annyit tud, hogy a srác vicces, szexi, okos, és ugyanakkora könyvmoly, mint ő. (Á, egyáltalán nem az esete…) Fogalma sincs, hogy Cinder az egyik legmenőbb hollywoodi színész, aki a kedvenc fantasyregényükből készült filmben játssza a herceget. Vajon képest a valóságban is tündérmesévé változtatni Ella életét?

 

Könyvről:

 

Író:Kelly Oram

Kiadó:Móra Kiadó

Oldalszám:400 oldal

Kiadási Év:2015

Eredeti cím:Cinder&Ella

Eredeti megjelenés:2014

 

 

Ajánló:

 

Miután elolvastam Kelly első könyvét a Szívzűrterápia Stréberekneket és imádtam

azt kell mondanom,hogy magasra tettem a mércét. És nem csalódtam. Sokkal jobbat kaptam mint amire számítottam.

Az alap ötlet vagyis a Hamupipőke feldolgozás először nem annyira tetszett hiszen 1001

könyv valamint film készült belőle. De ez nem a szokásos herceg fehér lovon,gonosz mostohás

könyv volt. Ennél sokkal több volt benn.Ugye van 2 főszereplőnk Brian és Ella akik

Ella blogján ismerkedtek meg,miközben hevesen vitatkoztak kedvenc könyvükkel kapcsolatban. Brian Cinder

álnéven levelezett Ellával. Nagyon sokáig leveleztek egymással

azonban Ella balesetet szenved amiben a test 70% megégett így 8 hónapig Ella kórházban feküdt csakhogy

Brian közben azt hitte,hogy Ella meghalt így mondhatni teljesen összetört lelkileg. Mivel Ella

a balesetben elvesztette édesanyját így a 10 éve nem látott apjához,lányaihoz,és feleségéhez

kell költöznie. Ella közben nem tudja,hogy mi legyen Briannel aki a lelki társa. Vajon Ella beszél Briannel?

És ha beszélnek megtudja,hogy Cinder valójába Brian Olivér?

 

Imádtam a könyvet. Magát a feldolgozást is ami nem teljesen.Hamupipőkés lett hiszen sok- sok szállal csavarta ezt meg az írónő. örültem,hogy legalább ez egyik mostoha lány kijön Ellával habár Anna ilyen bunkó Ellával.Ella karaktert imádtam teljesen az ő szerepében éreztem magamat amikor olvastam a könyvet. Elkell mondani,hogy egy tök hétköznapi lány. Annyi különbséggel,hogy a legjobb barátja egy filmsztár. folyamatosan harcolnia kell hiszen nagyon sok kudarc,negatív dolog éri az életben amivel megkel birkóznia.Ella teljes mértékben megérdemli Briant. Nem volt sok benne a szerelmi szál. Egyébként is bőven jár Ellának.Brian. Mit is mondjak róla? Egy rossz szavam sem lehet hozzá. Imádtam a karakterét.Brian élete nem hétköznapi hiszen megkel állnia a helyét híres színészként. Nagyon sok elvárást kap.Ellával nagyon megértő volt az egész könyv alatt. Cinder igazi álom pasi. Annyira aranyosak és viccesek egymással.A mellék szereplők is fantasztikusak voltak Vivian volt a kedvencem. Igazi barátnő aki mindig kitartott Ella mellett. A történetben ugye van 2 mostoha testvér Jules és Anna. Anna a gonosz testvér Jules pedig a jó. Jules bebizonyítja,hogy mitán megismerte Ellát tényleg kedves lesz vele és nem bántja őt testvérével ellentétben. Aztán ott van Rob aki fantasztikus barátja Ellának bár ő többet érez Ella iránt. :)

Összességében imádtam a történetet! Bátran ajánlom mindenkinek!

 

NYEREMÉNYJÁTÉK!

A feladat nagyon egszerű,hogy megnyerd a 3 könyvjelző egyikét!

1.Oszd meg a játékot

2.Likeold a Bookstagram facebook oldalát

3.Likeold a blog facebook oldalát

4.Likeold a Lol-könyvek facebook oldalát!

5.Olvasd össze a lila betűk színét,hogy megkapd a megolsádt

6.A bookstagram oldalán szintén

Ide kattintva töldsd ki a megoldásokat:NYEREMÉNYJÁTÉK

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 63 29%

Összes szavazat: 219