Bookworm Book Tag

Sziasztok! Úgy gondoltam,hogy megcsinálom az első Book Taget. De előre szólok nem ez lesz az utolsó. 

A Taget itt találtam:Csak még egy fejezet

Do you remember how you developed a love for reading? / Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?

Igen emlékszem. Ötödikes voltam mikor a barátnőm mondta,hogy olvassam el Leiner Laura:Szent Johanna Gimi című könyvét. :) Így hát úgy döntötttem elolvasom. És azonnal megszerettem a történetet,a szereplőket illetve Laura írását. Azóta pedig folyamatosan olvasok.

Where do you usually read? / Általában hol olvasol?

Hát igazából majdnem mindenhol ahol lehetőségem van. Otthon a szomámban,a fürdőben,buszon,kocsiban szóval tényleg mindenhol. :)

Do you prefer to read one book at a time or several at once? / Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?

Sosem olvasok több könyvet egyszerre. Lehet,hogy furán hangzik,de én arra az egy könyvre amit olvasok szeretek koncentrálni. Szóval ha 2 könyvet olvasnék vagy többet a végén még belezavarodnék. :D :(

What is your favourite genre? / Melyik a kedvenc műfajod?

Hát igazából nekem az igazán kedvenceim a Ya/Na könyvek. :) Imádom a nyálas,romantikus könyveket,de azért nem csak ilyeneket olvasok. :)

Is there a genre you will not read? / Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?

Hát talán a krimi az amit nem olvasnék el.Lagalábbis egyenlőre. :)

Do you have a favourite book? / Van kedvenc könyved?

Igazából nincs 1 kedvenc könyvem. Minimum 5-10 kedvenc könyvem volt,de akkor pár könyv amiket megimádtam. :) Obszidián,Bexi-sorozat,Szent Johanna Gimi,Cinder és Ella,Párválsztó illetve a Beavatott :)

What was the last book you bought? / Milyen könyvet vettél utoljára?

Huh. Nem is tudom. talán a Soha Senkinek című könyvet vettem meg legutóbb. Vagy a Csitt-Csittet,de az rukkolás szerzemény :)

What is the longest book you have ever read? / Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?

Őszintén mondom fogalmam sincs. :( 

Do you prefer library books or buying books? / A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?

Egyértelműen a sajátomat. Én az összes könyvet amit olvastam mind a sajátom. Már egy ideje nem járok könyvtárba szóval a saját gyűjteményem a favorite♥♥☺

What are you currently reading? / Jelenleg mit olvasol?

Jelenleg Meg Cabot könyvét a Neveletlen hercegnő naplója 4.részét olvasom.

Where do you buy your books? / Hol veszed a könyveidet?

Általában a Könyvmolyképző Kiadónál vásárolok illetve az Alexandrába. :) ♥

Do you ever pre-order books? / Előrendeltél már valaha könyvet?

Persze legutóbb Leiner Laura:Nélküled című könyvét rendeltem elő. Már alig várom,hogy megjelenjen. :)

How many books do you buy a month? / Hány könyvet veszel havonta?

Hát ez igazán változó. 1-10 db könyvet vásárolok minden hónapban :)

How do you feel about second hand charity shop books? / Mit gondolsz az antikvár könyvekről?

Nem nagyon vásárolok Antikváriumban így nem nincs különösebb véleményem :)

Do you keep your read and to-be-read books together? / Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?

Persze. Nincsenek szétválasztva.

Do you plan to read all the books you own? / Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?

Terészetesen. Igaz egyre nő a gyűjteményem,de elöbb-utóbb elolvasom az összes könyvet. :)

What do you do with books you own that you know won't be re-read? / Mit csináls azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?

Semmit. Nem biztos,hogy azért nem olvasom el mert nem tetszett lehet,hogy imádtam a könyvet csak újraolvasni nem szeretném. :)

Have you ever donated books? / Adományoztál már könyvet?

Nem még sosem. 

Have you ever been on a book buying ban? / Volt már könyvstopod?

Nem és megsem szeretném próbálni.

Do you think you own too many books? / Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?

Őszintén mondom fogalmam sincs. Szerintem nincs túl sok könyvem összesen 120 db. :) De ez mégcsak a kezdet :)

 

Szóval ennyi is lett volna ez a Tag. Nincs konkrét ember akit kihívnék.

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220