Best of Young Adult 2015

Tegnapról átcsúszott mára a Young Adults bejegyzés,de most itt vagyok így hát leírom
a kedvenc Young Adults könyveimet amit 2015-ben olvastam. 3 db ilyen van amit
mindenképpen megszeretnék veletek osztani. 
 
1.John Green-Csillagainkban a hiba
 
Szerintem senkinek,se mondok újat ha azt mondom,hogy szeretem
a csillagainkban a hibát szóval nálam ez a könyv és a film
is a toplista 1 helyén végezte. 
 
TÖRTÉNETRŐL:Ez a könyv egyszerűen fantasztikus és 
egyben szívszorongató is. Komolyan én nem bírtam ki 
sírás nélkül. A könyv főszereplője Hazel és Augustus.
A könyvben megismerjük a szereplők életét,minden 
napjai,hogyan küzdenek meg a betegségükkel. Annyira 
megható a könyv amin hazel és Agustus átmegy nem 
lehet őket nem szeretni és kibírni a történetüket 
sírás nélkül. Imádom♥♥ 
 
 
 
2.Kiera Cass:Az Elit
 
Mikor elterveztem,hogy írok egy ilyen bejegyzést
egyből tudtam,hogy a párválasztó sorozat valemelyik
részét kedvencnek fogom besorsolni. Úgy döntöttem,hogy az Elit
lesz az ami picit jobb mint a többi. Legalábbis szerintem.
 
 
Vélemény:SPOILER!
 
Igazából erre a könyvre 1 hónapot kellett várnom,hogy elolvashassam
hiszen én sem vehetek minden nap könyvet. De azt kell mondanom
teljességgel megérte ennyit várni rá. Talán azt kell mondanom a 
történetre,hogy jobban elvarázsolt mint az első rész pedig az is nagyon nagy
kedvencem lett.Mondjuk számomra Aspen még mindig nem lett
szimpatikusabb én inkább Maxonnal tudom Amerikát elképzelni
még pedig azért mert:Aspen már többször is csalódást okozott
neki ellenben Maxonnal aki mindig korrigálta a hibáit. Honnan tudjuk
,hogy ha Aspennel jön össze akkor nem lesz vele megint undok és ellenszenves.
Mikor kiderült,hogy Marlee mit tett kicsit megijedtem,hogy
most mi lesz hiszen a történetnek egyik fontos karaktere volt.
Sajnáltam őt mivel szerintem teljességgel elfogadhatatlan,hogy
azért mert intim kapcsolatba került az egyik katonnával egyből halál helyett 15 csapást
kapjon ráadásul lefokozták a kasztját nyolcasra mert egyszer egy hibát követett el.
Mondjuk Maxon kedves volt olyan szempontból,hogy nem ölette
meg mikor megtehette volna.Ráadásul elintézte,hogy Amerika és Marlee
találkozzanak egymással. Maxon még munkát is biztosítot Marleenek
Számomra még megdöbentő volt az,hogy kiderült,hogy a király
veri a herceget. Szörnyű. Úgy utállom az ilyeneket. Ráadásul ilyen király?
Megijedtem a történet végénél,hogy ennyi volt Amerikának és
,hogy most mennie kell a napló miatt. De szerencsére nem így történt szóval.Teljességel
happy End lett a könyv vége.  :)
 
 
 
3.Katy McGarry:Feszülő Húr
 
Hmm Noah...  Elnézést picit elkalandoztam :D :D És nem. nem
Npah hasizmán gondolkoztam. Sose. :D :D Szóval azt kell
mondanom,hogy le a kalappal Katy elött aki remekül
megírta a történetet. Echo és Noah tűz és víz voltak. Csakhogy
aztán lehet,hogy nem annyira látványosan nyílvánult meg a történetben
bár szerintem eléggé észre lehetett venni,hogy Echo minden téren
megváltoztatta Noaht. És most nem csak arra gondolok,hogy
Echo hatására nem mindennap más csajt vitt az ágyába
hanem arra is,hogy az érzéseit is megváltoztatta. Vagy
a gondolkodását az öcsei nevelőszüli iránt. Összeségében azt
kell mondanom,hogy egy nagyszerű olvasmány úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek! :)   

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220