Szülinapi Top 14 könyv

Mivel hamarosan szülinapom így úgy döntöttem,hogy leírom az idén olvasott Top 14. könyvemet. Sajnálom,hogyha van olyan könyv amit olvastatok és imádtok,de nincs bent a listában. Ez azért lehet mert:

1.Nem olvastam

2.Olvastam,de nem tetszett

3.Olvastam és tetszett,de nem fér bele a listába mivel idén olyan 80-100 könyvet olvastam

 

Szóval akkor itt vannak a Top 14.könyvem

 

1.Leiner Laura:Illúzió

 

Nem hagyhatom ki ezt a könyvet mert szerintem ez az idén olvasott kedvenc könyvem! :) Ráadásul #szeretjükazírónőnket Leiner Laura írta

2.Kelly Oram:Cinder és Ella

 

Bármennyire is szomorú ez a könyv mégis olyan jó a stílusa,hogy az valami eszméletlen szóval bátran 2.a Toplistámon

3.Kiera Cass Párválasztó

 

:) Olyan elképesztő és magávalragadó volt a könyv,hogy csak csuda ráadásul nem mindennapi történetről van szó.

 

Innentől kezdve pedig csak felsorsolom a könyveket. :) Most csak a dobogósokról írtam pár szót. :)

 

4.John Green:Alaska nyomában

5.Miranda Kenneally:Kivédhetetlen szerelem

6.Colleen Hoover:Slammed

7.Kalapos Éva:D.A.C

8.Jessica Park:Flat Out Love

9.Anne L.Green:A sötétség fogságában

10.Papp Dóra:Tükörlelkek

11.Julie Anna Peters:Amikor ezt olvasod én már nem leszek

12.Anne.L.Green:A remény hajnala

13.Lauren Morrill:Vakrandi a Végzettel

14.Lauren Barnholdt:Titkok és exek éjszakája

 

Szóval ez az én top 14 idei könyvem. Remélem tetszett! :)

 

xxx Könyvmolyolvas xxx

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220