Soman Chainani:Jók és Rosszak Iskolája ajánló+nyereményjáték

Ma Soman Chainani könyvéről fogok nektek egy pici ajánlót illetve egy nyereményjátékot hozni,de köszönöm a  Twister Media kiadónak,hogy elolvastam a könyvet.
 

KÖNYVRŐL
 
 
 
Fülszöveg:
 

Sophie és Agatha jó barátnők; a következő tanévben felfedezik, hová kerül minden eltűnt gyerek: a Jók és Rosszak Iskolájába, ahol egyszerű fiúkból és lányokból tündérmesehősöket és gazembereket képeznek. Gavaldon legszebb lánya, Sophie egész eddigi életében titkon arról ábrándozott, hogy elrabolják, és elviszik egy elvarázsolt világba. Rózsaszín ruhákban, fess topánkákban jár. Rajong a jó cselekedetekért, ezért egészen biztos abban, hogy nagyon jó jegyeket kapna a Jók Tagozatán, és dicséretes mesekönyv-hercegnő bizonyítványa lehetne. Agatha viszont mindig formátlan, fekete hacukákban jár, gonosz macskája van, és szinte mindenkit utál, ezért természetesnek látszik, hogy ő a Rosszak Tagozatára kerül.

Amikor azonban a két lány a Végtelen Erdőbe kerül, azt tapasztalják, hogy sorsuk a remélttel éppen ellentétesen alakul, és hamar rájönnek, hogy egy tündérmeséből a leggyorsabb kivezető út az, ha… végigélik.

 

Könyvről:

Író:Soman Chainani

Kiadó:Twister Media

Kiadási Év:2015

Oldalszám:584

 

Az íróról:

Soman Chainani első könyve a Jók és Rosszak iskolája. A könyv New York Times Bestseller lett és 26 nyelvre lefordították valamint hamarosan film is készül belőle.Mint író,filmrendező Soman filmjei több mint 150 játszottak. Több mint 30-szor nyert valamint megkapta a Zsűri és Közönség díjat és írói kitüntetést is kapott.Amikor éppen nem tanít New Yorkban akkor Soman egy vaskalapos teniszező aki sosem veszített az első fordulóban 10 éven keresztül.
 
 
 
Ajánló:
 
 
 
 
 
A regény nagyon kretív ami engem teljesen elvarázsolt. Egy olyan világba repít be amilyet eddig nem is gondoltam,hogy van.
Minden egyes sorát csak úgy faltam és mikor végeztem szomorúan néztem fel,hogy ennyi vége? Persze a könyv a maga 600 oldalával egyátalán nem rövid,de annyira belemerültem,hogy csak na...
A könyv megmutatja,hogy az ember lehet akár jó és lehet rossz is mindez elhatározás kérdése.
Egyátalán nem kötném a történetet korhoz. Szerintem egy felnőttnek ugyanúgy tetszhett mint egy gyereknek.
Agatha az első perctől megkedveltem olyan humora van.. Azt kell mondanom,hogy Agatha mindent megtenne a barátjáért/barátnőjéért bár Sophieról ez nem mondható el.
Azt kell mondanom,hogy örülök,hogy elolvastam a könyvet. Viszont annyit elkell mondanom,hogy minden fejezetben van valami új,varázslatos,szeretnivaló. :)  Tele van izgalmakkal,humorokkal illetve nem várt fordulatokkal. 
 
Ha megtetszett a könyv akkor rendeld meg:itt
 
 
Kedvenc Idézet:
 
 
– Más. Értem. Hogyan más? 
– Hát kezdjük azzal, hogy mindig feketében jársz. 
– Mert a fekete ruha nem koszolódik. 
– Alig jössz ki a házatokból. 
– Az emberek itt rám se néznek. 
– A Meseíróversenyre olyan mesét írtál, amiben Hófehérkét felzabálták a keselyűk, és Hamupipőke belefojtotta magát egy kád vízbe. 
– Úgy gondoltam, az jobb befejezés
 
 
 
 
 
NYEREMÉNYJÁTÉK
 
Szóval ahoz,hogy megnyerd a könyvet valamint szuper könyvjelzőt+órarendet és kitűzőket nem kell mást tenned mint.
 
1.Likeold a Twister Media facebook oldalát
2.Likeold a Könyvmolyok világa facebook oldalát
3.Kövess moly.hun!
 
A feladatokat itt tudod teljesíteni:gvwy.io/4x6wiwk
 
 
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220