Rachel Hawkins - Hex Hall

Mikor a kezembe került a könyv már borító alapján is nagy szerelem volt! A könyvről rengeteg pozitív visszajelzést hallottam , ezért magasak voltak az elvárásaim a könyvvel kapcsolatban.  És azt kell mondjam nem csalódtam! Történet egyszerűen fantasztikus! A történet karakter típusival a mindennapjainkban is találkozhatunk.  

A Hex Hall egy olyan "javítóintzet" ahol prodigiumokkal (boszorkányok , tündérek és alakváltók) és Jenna-val a vámpírral találkozhatunk. Sophie Mercer az anyjával él (aki mellesleg szörnyszakértővé vállt a lánya érdekében) és semmit sem tud a prodigiumok világáról. Pedig aki bekerül egy ilyen közegbe , jobb lenne ha ezekkel a dolgokkal tisztában lenne. Sophie édesapja a Tanács vezetője amrőlől lánya nem tud. Hogyan is tudhatná , ha még nem is találkozott vele? 

A boszorkányok két csoportot különböztet meg:
-fehér boszorkányok , akik "lepkefingnyi" varázslatokra képesek.

-és vannak a sötét boszorkányok akik már "nagyobb dolgokra képesek."

Hogy karakterekről is beszéljek:

-Sophie egy kicsit félresikerült szerelmi bűbáj miatt került az iskolába. Itt tudja meg , hogy ő egy sötét boszorkány. Egy szobába kerül az iskola legutáltabb személyével Jennával , akivel hamar egymásra találnak (talán a humoruk miatt). Nagyon jó barátságot kötnek és szerelmes lesz Archer Cross-ba is. A varázslatai többsége rosszul végződik. De ebben az is segédkezik , hogy Sophie nem akart belépni a Sötét Boszorkányok körébe. De a könyv végén egy hatalmas titokra kerül fény.

-Jenna talán az egyik kedvenc karakterem volt a történetben! Egy vámpír , akit mindenki elítél azért , mert más. Holly (a legjobb barátnője) halála után mindenki őt vádolta meg. Nem csak azért má mert vámpír , hanem azért is mert a lányokat szereti. Minden esetre vicces lány és én nagyon szerettem . Sok rossz dolgon ment kersztül , de a végére tényleg a régi Jenna!

-A tipikus "menő srác" nem lehetett más , csakis Archer Cross . De milyen az a könyv amiben nincs legalább egy olyan karakter akiért mindenki odavan?  A végén már én is úgy voltam vele , hogy beleszerettem Archer-be. Nagyon meglepődtem rajta a pincemunkák során. A könyv elején bunkó , a végére pedig egy rendes fiú(nak hittem).

-Elodie , Chaston és Anna a három "szupermodell" alkat. Egyikük karakterét sem kedveltem. Utálatosak és bunkók is! Elodie volt számomra a legutáltabb mind közül. Lehet csak azért mert Archer az ő barátja volt...

 

Minden esetre a könyvet mindenkinek ajánlom!! Nagyon-nagyon vicces történet! Remélem elolvassátok majd!:D
~Sz

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220