Németh Eszter:Kötéltánc

Anyám ez a könyv valami fantasztikus. Imádtam. Ennyit sírtam és nevettem Liával. Örültem,hogy a könyvben fontos társadalmi gondokat ír le az írónő! Örültem,hogy nagyon érzékeny témákat érintett! Nagyon sajnáltam Liát mivel a családja teljesen elnyomta! Az anyukája folyamatosan rombolta a lány önbecsülését! Ezelött a könyv elött sose olvastam még ilyen depressziós lnyról szóló könyvet. A könyvben minden benne van amit egy tini átél. Mondom ezt tiniként. :) Szerelem,barátság,viták,pletykák. Mikor végeztem a könyvel nagyon elgondolkodtatott,hogy mennyi hasonló helyzetű fiatal lány él így aki megpróbál kitörni,de valamilyen oknál fogva nem sikerült. Most,hogy olvastam magasra fogom tenni a mércét mikor hasonló jellegű könyvet olvasok! 

És ne feledjétek a blogon kötéltáncot lehet nyerni! Nézzétek vissza az előző bejegyzést! Ha viszont nem hiszel a szerencsédben itt lehet megvenni:www.mora.hu/konyv/koteltanc

 

   Kötéltánc Forever♥♥♥♥     Hidjétek el megéri elolvasni! Nagyon elgondolkodtató a könyv! 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220