Mit olvassak? #1

A mai napon elindult az új katalógus Mit olvassak?
címmel. Íme itt is van egy mit olvassak? ajánló.. :)
Jó olvasást
 
A mai napra úgy terveztem,hogy YA (Young Adult),romantikus illetve lányregényeket  
hozok nektek. 3 könyvet fogok ajánlani és a  könyvekből
láthattok egy kis részletet/véleményt/idézetet. Szóval akkor
kezdjük is el! Juj ez annyira Attila The Bookaholic-os
volt. :)
 
1.Jessica Park:Flat Out Love-Szeretni bolondulásig
 
Vélemény:
 
Ó anyám! Olyan régen olvastam ilyen fantasztikus,elbűvölő és szerethető könyvet!
Valami fenomenális volt,de komolyan. A Szereplők arhhh!
De kezdjük szépen sorjában! Már a borító is megfogott,de a történet egyenesen elvarázsoolt.
Igazából nem is teljesen kiszámítható a történet hiszen ott van "Finn" aki ugye beleszeret Juliebe.
De mint kiderül Finn már 2 éve halott. Az egész család kicsit furcsa volt. De Celestet imádtam! Olyan édes volt.
És milyen ötletes a Fotó Finn ötlet! Imádtam Julie és Matt párbeszédeit! Olyan viccesek voltak! Egyébként amikor Julie berúgott komolyan azon az estén amit írt annyit nevettem.
Imádtam,hogy Matt milyen kedves. Elinte féltem,hogy külön vállnak és nem találkoznak,de nem így lett. Ugye Finn a leveleibe pontosabban Matt  mindig ejtőernyőzést ígér.
Olyan romantikus volt,hogy Matt és Julie a történet végén Fotó Finnel együtt leugri a repülőről! Imádtam! Imádtam Imádtam!♥♥
És hát amik kiderülnek a családról,hogy Erin
 depressziós! Anyám micsoda izgalmak voltak a 
könyvben.Aztán a liftes jelenetről ne is beszéljük 
"Finn" végig eltereli a figyelmét olyan aranyos!:) 
Alig várom,hogy elolvassam a sorozat második kötetét. 
 
 
2.Kiera Cass:Párválasztó
 
Vélemény:Istenem iszonyúan tetszett ez a könyv! 
Mostantól ez a kedvenc könyvem. Olyan mesébeillő 
volt a konyv,de mégis olyan magávalragadó. Imádtam 
Americát és mindvégig szurkoltam érte és Maxonért. 
Nekem Aspen karaktere egyátalán nem nyerte el a 
tetszésemet. Úgy viselném azokat a könyveket amiket 
a Párválasztóban viseltek,olyan gyönyörűek lehetnek. 
Nekem a kasztok előszőr egyátalán nem tetszettek,de 
sajnos bekellett ismernem,hogy lehet,hogy majdmondjuk
 100 év múlva ez legyen. Azért Maxonnak sem könnyű,
hogy eddig nem randizott 1 lánnyal sem.. Ráadásul a 
lázadókat mindig kézben kell tartani,ez sem lehet 
valami könnyű... A herceg számomra azért is igen 
szimpatikus volt mert megértette és elfogadta 
America akaratát ráadásul mint titkos legjobb 
barátok mindig meghallgatta és segített neki.
Aspenről viszont ezt nem mondhatom el hiszen egy 
kisebb vita miatt eldobta Americát mikor 2 évig 
jártak egymással titokban. :( 
 
3.Gayle Forman:Ha Maradnék
 
Vélemény:Istenem,de szomorú,magával ragadó ez a könyv.
Zseniális komolyan.Képtelen vagyok szóhoz jutni.
Még mindig nem tudom elhinni amit olvastam. Ami Mival
történt senkinek sem kívánom. Az egyik pillanatban még
boldog a család a másik pillanatban meg márcsak egyedül vagy.
Szóval akkor az elejéről:Mia csodás életet él van egy szuper
pasija és egy vicces családja ráadásul minden bizonnyal
felveszik álmai iskolájába.Azonban ez egy nap alatt megváltozik
mikor Miát és családját baleset érte.Mia gyakorlatilag
végignézi ahogy a családja meghal illetve végignézi saját maga fejlődését
leépülését.Mia szó szerint élet és halál között lebeg.
Tetszett,hogy alkalmam nyílt visszatekinteni Mia múltjába.
Őszintén szólva nemtől és kortól függetlenül mindenkinek
ajánlom hiszen teljes mértékben felnyitja a szemünket. Az enyémet mindenképpen
felnyitotta. 
 
 
 
És akkor összeségében ez lett volna az első Mit olvassak
ajánló. Jövő héten is lesz.

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 63 29%

Összes szavazat: 219