Márciusban olvasott legjobb könyveim♥

Sziasztok! Most egy teljesen új bejegyzést olvashattok. :) Nehéz dolgom volt,hiszen márciusban 10 könyvet olvastam és ebből csak 5 könyvet választottam ki. Előre szólok,hogy az itt felsorolt könyvek között lesz olyan amit nem 10 pontosra értékelnék,mégis annyira megfogott,hogy muszáj megosztanom veletek :)

Tehát akkor március könyvei:

Jennifer L. Armentrout: Ónix

Nagyon aranyos kis történet. Fantasztikus szerplők és történet. A történet végig nagyon izgalmas volt és sosem tudtam,hogy mi fog történni.Lenyűgöző fordulatok voltak a könyvben attól függetlenül,hogy a fülszövegből is tudtam következtetni,hogy mi fog történni eléggé meglepődtem.Természetesen a történetben végig fontos szerepet játszott Katy és Daemon. :)  Hamarosan olvashattok róla egy hosszabb ajánlást. :)

Beate Teresa Hanika: Soha senkinek

Nagyon tetszett a történet,tényleg hihető történet volt,olyan ami bármikor,bárkivel megeshet. Szörnyű,hogy vannak ilyen emberek.Igazán dühítő és felháborító,hogy senki nem segít Malvinának ,miközben tudják,hogy ő mennyire szenved és inkább a papája mellett állnak ki aki végig bántja Malvinát nemcsak testileg,hanem fizikailag is.A történetben 1 pozitív szereplő volt legalábbis szerintem. Ő pedig Zakó. Ő tényleg mindig kiállt Malvina mellett. Összeségében nagyon tetszett a történet.

Jessica Sorensen:Ella és Micha titka

Ella és Micha történetével tényleg azt kapja az ember amire vágyik. Könnyen olvasható szerelemi történetet kaptam. Mikor azokhoz a részekhez értem,hogy Ella családja veszekedett vagy éppen egyszerűen csak megemlítette édesanyja halálát nagyon elszomorodtam,hogy mit kell/kellett átélnie Ellának. Ellának a történetben gyakorlatilag 2 személyesége létezik. Van az a vidám,szép,vicces lány akit Micha megismert és van az az Ella aki komoly és visszafogott. Az utóbbit látja Lila a lány barátnője. Összeségében ez a történet is nagyon tetszett mondjuk erre nem adnék 10/10-et. Mindenképpen elolvasom a második részét is. :)

A kép forrása:Media-Addict

Köszönöm,hogy elolvastátok :)

 

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 63 29%

Összes szavazat: 219