Komal Kant:Mire jó a rosszfiú?

Luca♥♥♥  Azt hiszem szerelmes vagyok Graysonbe és Lucába♥♥  És? Szerintem mindenkinek vannak olyan könyves/filmes szereplői akit legszivesebben felfalna.♥ Szóval a Rosszfiúról! Egyszerűen imádtam mint minden Lol könyvet! Lucát legszívesebben felfalnám♥♥ Maga a történet egy könnyed,vicces,romantikus történet. Nekem Asthon egyátalán nem volt szimpatikus. Szerintem nagyon beképzelt volt. És én ezt nem bírtam. Nem is értettem,hogy Luca miért volt érte oda. De végül Luca kezdett megvilágosodni!♥  Fantasztikus Lol könyv az biztos! Bátran ajánlom mindenkinek!♥♥

Én így képzelem el Lucát:

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220