Justina Chen Headley-North of Beautiful-Iránytű Önmagamhoz

A mai napon egy minden értelemben elképesztő könyvről írok ajánlót ami nem más mint a North of Beautiful-Iránytű Önmagamhoz című könyv. :)

Fülszöveg:

Magas, szőke, és tökéletes az alakja. De aki jobban szemügyre veszi az arcát, az már csak arra figyel, hogy valami nincs rendben vele. Terra titokban azt tervezi, hogy elköltözik a nyomasztó, észak-nyugati kisvárosból a keleti partra, és ott tanul tovább, de zsarnoki apja ezt nem támogatja. Ám egy váratlan ütközés az útjába sodorja Jacobot, a jóképű, de furcsa goth fiút, akinek hatására megváltoznak magáról és az életről alkotott elképzelései. A gondosan eltervezett jövő képének megszűnése után, vajon megtalálja-e Terra a saját útját?

A díjnyertes írónő, Justina Chen Headley fordulatos, művészien megírt és tanulságos regényt alkotott egy széthulló családról, szerelemről, utazásról, és arról, mi is a szépség valójában.

 

Könyvről:

Kiadó:Könyvmolyképző

Kiadási Év:2012

Eredei mű:Justina Chen Headley: North of Beautiful (angol)

 

Ajánló:

A könyv valami csodállatos volt. Nem számítottam erre

az egész könyv egy pozitív csalódás volt. Mikor elolvastam
a fülszöveget és elkezdtem a történetet nekem az jött
le róla,hogy a lánynak semmi nem fontos csak a szépség.
Amikor egyre beljebb haladtam a történetben azt vettem észre,hogy
kezdjük egyre jobban megismerni Terrát. Persze ez minden
könyvben így van,hogy minnél többet haladunk a könyvbe
annál többet tudunk meg affőszereplőről/mellékszereplőről
csakhogy jelen esetben nem így volt. Terra más volt őt tényleg megismerhettük
a valódi Terrát. Jó,hogy ott volt Jacob akinek valjuk be őszintén
nagyon nagy szerepe volt Terra változásának/életének.
Jacobot sosem képzeltem egy átlagos fiúnak. Ő volt a szemembe
egy árva ázsia fiú. Semmi több. Nem egy modellfiú. :) Ennek
ellenére nekem a történet kedvenc szereplőjévé vált. Nem a szépségével
vagy a szeme színével hanem azzal fogott meg amit tett,hogy őszinte volt.
A történet nem egy sablon sztori. Bemutatott olyan
családi problémákat ami sok helyen még a mai világban
is előfordulnak.Az iránytű úgy gondolom tényleg segített Terrának,hogy
megtalálja a valós énjét.Összeségében káprázatos volt a könyv.
Valami fantasztikus,felemelő érzés volt mikor olvastam.
Köszönöm Justina Chen Headley imádtam♥
 

Kedvenc Idézet:

,,– A halál elkerülhetetlen, élj meg minden napot úgy, mintha az utolsó lenne"

 

 

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220