Interjú Rácz-Stefán Tiborral! :)

Ma egy nagyon különleges szerzővel Rácz-Stefán Tiborral olvashattok egy kis interjút. Nem mellesleg hozzátenném,hogy a Túl Szép című könyve az első olyan Rubin pöttyös könyv amit magyar szerző írt. És szerintem ez egy igen nagy szó. Gratulálok neki! :) 
 
1.Honnan jött az első történeted ötlete?
 
A legelső írásom az általános iskola második osztályában született meg. Akkoriban nagyon szerettem az Arielle, a kis hableányt, így naná, hogy egy hableány kálviájáról írtam. Igen, a sztori kísértetiesen hasonlított Arielére :)
 
2.Hány éves korod óta írsz?
 
Az írás egész életemben jelen volt, mindig is volt olyan időszak az életemben, amikor írtam, vagy ábrándoztam róla, hogy írni fogok. Aktívan viszont 2011-ben kezdtem el írni, onnantól minden évben befejeztem egy regényt.
 
3.Miért pont ezt a kiadót választottad?
 
A Könyvmolyképző a kedvenc kiadóm, ők adják ki a nekem legjobban tetsző köteteket. Évekkel ezelőtt is mindig félig görnyedten jártam a könyvtárban, és a vörös pöttyöket kerestem a könyveken, mert tudtam, ha olyat találok, az tetszeni fog. Garancia a minőségre. És most, hogy a Könyvmolyképzőnél publikálhatok egy álmom vált valóra.
 
4.Van kedvenc szerződ?
 
Kifejezetten kedvenc szerzőm nincs, de sok olyan alkotó van, akinek a neve láttán felcsillan a szemem, és bátrabban nyúlok a könyveikhez. Első blikkre Matthew Quick, Jessica Sorensen, Kae Westa, Kalapos Éva és Róbert Katalin jutott eszembe.
 
5.Tervezed,hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?
(pl:bögre)
 
Jelenleg nem szerepel ilyen a terveim között. 
 
6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?
 
Hm, azt hiszem, a Fogadj el!-ből a kedvenc jelenetem Dávid és Áron első szócsatája, még a történet elején, Dávidék otthonában. Szerettem a feszültséget kettejük között. De a sztori vége felé az iskolai lövöldözést is nagyon izgalmas volt leírni.
A Túl szépben két kedvenc jelenetem van. Az egyik, amikor The Walking Dead-et néznek a srácok, a másik pedig a vége felé egy veszekedés, ami a lehető legjobban zárul. 
 
7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
Ugyanazt tudom mondani, amit nekem is javasoltak annak idején: olvassak és írjak rengeteget. Nekem ez a két módszer még mindig működik. Olvasás során rengeteget tanul az ember, tudat alatt sok fontos ismeretet raktároz el és bővül a szókincse, jobban berögződnek a hétköznapi beszédbe is a már ismert, de ritkán használt szavak. Írásnál pedig automatikusan fejlődünk, tehát nem szabad feladni.
 
8.A családod olvasta a könyveidet?
 
A Fogadj el!-t édesanyám és a nővérem is elolvasta. Mindketten nagyon szerették, meg is ríkatta őket a könyv. Jólesik, hogy tetszett nekik, és büszkék rám.           
 
9.Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
 

Nem kívánnék sokat, „csak” azt, hogy legyek egészséges. A többi jön magától, vagy keményen megdolgozhatom azért, hogy elérjem. Az egészség a legfontosabb.

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220