Interjú Papp Csillával! :)

És elérkeztünk az utolsó interjúhoz. Az utolsó interjút Papp Csillával készítettem! :)

1.Honnan jött az első történeted ötlete?

Már tíz éve megfogalmazódott bennem egy regény gondolta, amit le szerettem volna írni, de most jött el ez ideje. Nyilván az ember nem tud teljesen elvonatkoztatni a saját életében történt eseményektől, ezt dolgozza be a történeteibe, vagy a környezetében lévők jellemvonásaiból építi fel a karaktereket, de ez nem azt jelenti, hogy önéletrajzi regény ír. Úgy fogalmaznék, hogy ez egy izgalmassá, fordulatossá formált sztori, ami bárkivel megtörténhet...


2.Hány éves korod óta írsz?

Nagyjából nyolc éves koromban kezdtem verseket írni. Ezek meg is vannak, így az írás mindig is része volt az életemnek. Később meséket, novellákat írtam, most pedig a regényt. Úgy érzem ez a szenvedély öröktől való és addig is tart.


3.Miért pont ezt a kiadót választottad?


Az Álomgyár volt az első kiadó, akikkel felvettem a kapcsolatot. Az első tárgyalástól kezdve megtaláltuk a közös hangot, és úgy gondoltam, hogy ez nem lehet véletlen, szóval gondolom ebben is a sors keze van…


4.Van kedvenc szerződ?
 

Ez nagyon nehéz kérdés. Az olvasásban és a zenében is sokszínű a paletta nálam. A Szabó Magda könyveitől kezdve az Anna Kareninán át a Harry Potter sorozatig mindent szívesen olvasok. Azt szeretem, ha az a kedvenc könyvem, amit épp olvasok. Most például a Javier Marias: Beleszerelmesedések regényét olvasom, még nem tudom felkerül-e a top 10-be. Egyébként több kedvenc könyvem említésre kerül a regényben.

 


5.Tervezed,hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?

Egyelőre nem gondolkodtam ezen. Szerintem a női olvasóim jobban örülnének annak, ha Olivérekkel, Dénesekkel találkoznának, a férfiak pedig talán Hannára vágynak a regény olvasása után, nem egy bögrére.

 


6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből?

Nekem a hotelben zajló jelenet a kedvencem, amikor Hanna ajtót nyit Olivérnek, de nem tudja hogy ki áll vele szemben. A regényhez készült egy video spot, mely a történet szempontjából izgalmas jeleneteket mutat meg. Talán azok a kedvenceim.

Íme a link:

https://www.youtube.com/watch?v=MrzC9xsFeL8

 

7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?

Nagyon fontosnak tartom, hogy mindenki kövesse az álmait. Akkor is nagyon fontos az írás, ha soha nem jelenik meg, mert maga az írás jótékony hatással bír, egy-egy problémás vagy örömteli helyzet átélésekor. Ha pedig a megjelenés mellett döntünk, akkor bátran kérjünk segítséget. Én az Álomgyár csapatát ajánlom, akik szakmaiságukkal, emberségükkel és profizmusukkal támogatni tudják a kezdő írókat. 


8.A családod olvasta a könyveidet?
 
Természetesen. A férjem volt az első olvasóm és végig támogatott. Nélküle nem is vágtam volna bele. A testvéreim és anyukám már a kiadási fázisban olvasták a kéziratot, és szerintem jobban várták a megjelenést, mint én. Nagyon fontos volt számomra a barátnőim véleménye is, és mivel sokat olvasnak reméltem, hogy elfogultság nélkül korrekt visszajelezést adnak, és ez így is történt. A támogatásuk nagyon fontos volt számomra.
 
9.Elolvasod amit írtál? 
 
Naná. Amikor az általam késznek ítélt kézirat elkészült, akkor két hétig rá sem néztem, az újraolvasáskor pedig teljesen elbizonytalanodtam. Ezután adtam oda a kéziratot a lányoknak. Ha ők nem nyilatkoznak pozitívan, lehet, hogy a fiókban maradt volna. Aztán a kiadás szerkesztési fázisában néha már túl soknak éreztem, és legközelebb a megjelenés után olvastam újra. A könyvbemutató napján láttam először igazi könyvként, megszagoltam és alig vártam, hogy este elkezdjem olvasni. Felülmúlhatatlan élmény volt a keményborítású regényt kinyitni, este becsukni és másnap újrakezdeni. Sajnos ez a páratlan élmény csak két napig tartott!  
 
10.Ha egy napra valamelyik könyv karaktered bőrébe bújhatnál ki lenne az?
 
Én mindegyik karakterem bőrébe belebújok írás közben, na de, hogy a kérdésre válaszoljak... Leginkább Dénes az, aki lennék egy napra. Ő Olivér egyik barátja, és Hannával is lesznek közös dolgai, fantasztikus személyiség és szakmailag is kiváló. Az ő magánéletéről keveset tudunk meg, így erre én is kíváncsi lennék…
 
Köszönöm az interjút! :) 
 

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220