Interjú Marosi Katalinnal

A mai napon Marosi Katalin írónővel olvashattok egy kis interjút!♥

1.Honnan jött az első történeted ötlete? 

Jó kérdés, de igazán. A legeslegelső egy füzetbe írt történet volt, amit azután kezdtem el, hogy elolvastam a Twilight saga első részét, de az első megjelent regényemre nem emlékszem, honnan szedtem ihletet. Már jó pár fejezet meg volt írva, amikor tulajdonképpen rájöttem arra, hogy megint írok...

smile hangulatjel

2.Hány éves korod óta írsz? 

Már kiskoromban írtam verseket, de csak családnak ajándékba. 1997-ben születtem és 2009 év vége felé kezdtem el írni. Egy kis matek wink hangulatjel

3.Miért pont ezt a kiadót választottad?

Mert. Ez jött kapóra. Kiadnak, szóval ott a pont.

4.Van kedvenc szerződ? 

Miazhogy. Mindent elolvasok, ami a kezem ügyébe kerül, de az örök fav az William Shakespeare.

5.tervezed,hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni? (pl:bögre)

Vannak fotónyomtatós shopok, válasszatok ki egy borítót, és nyomassátok rá, amire akarjátok.

6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?

Ilyen nincs, mert ha lenne is, mindig változik.

7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?

Hogy írjanak és merjék megmutatni!

8.A családod olvasta a könyveidet? 

A nagyim igen :)

9.Elolvasod amit írtál? 

Kénytelen vagyok javításnál :)

10.Ha egy napra valamelyik könyv karaktered bőrébe bújhatnál ki lenne az?

Molnár Linda, mert ő részben én vagyok.

11.Kinek vagy Minek a hatására kezdtél el írni?

Színházlátogatás tett rám mély benyomást, és első sorban az alkonyat elolvasása, de a Rómeó és Júlia minden változata képes megihletni, de egyébként, ha elszakadunk a művektől, akkor ténylegesen bármi ösztökélhet, még a sáros keréknyom is.

12.Egy átlagos napon mennyit írsz?

Nyáron feszített tempóban írtam a regényem, amit most javítok, és majd megy a nyomdába (Hangok a sötétben), egy hónap alatt elkészült az első verzió, napi három óra, és minimum 10 ezer karakter mellett.

Köszönöm az Interjút!♥

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220