Interjú Kae Westával! :)

A mai napon egy számora különleges írónő interjúját olvashatjátok a blogon. Aki nem más mint Kae Westa! :)
 
1. Honnan jött az első történeted ötlete?
 
Az első történetféleség, amit nagyjából tizenegy-tizenkét évesen írtam, még leginkább fanfiction volt – a kedvenc mesehőseimet gyúrtam egy masszába. Ezt az időszakot (bizonyos átfedésekkel) hamar követték az első saját szereplők, ők már akkor mágusok, hős harcosok és gonosz zsarnokok voltak.
 
2. Hány éves korod óta írsz?
 
Általános iskola harmadik osztályában már saját vers kategóriában indultam egy versmondó versenyen, hivatalosan innen számítom. :)
 
3. Miért pont ezt a kiadót választottad?
 
Teljesen véletlenül lettem könyvmolyképzős szerző: megláttam az Aranymosás pályázat kiírását a facebookon, és beküldtem rá A démon és a papnő elejét, még mielőtt megijedhettem volna a saját merészségemtől.
 
4. Van kedvenc szerződ?
 
Rengeteg. Ha muszáj leszűkíteni a kört, akkor külföldiek közül Tolkien, magyarok közül pedig J. Goldenlane az.
 
5. Tervezed, hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni? (pl.: bögre)
 
Nem igazán. Inkább azzal foglalkozom, hogy a könyveimhez minél előbb meg lehessen vásárolni a következő könyvet.
 
6. Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?
 
Nehéz kérdés. Vannak kedvenc mondataim, kedvenc szereplőim, talán még kedvenc jeleneteim is, de a most megjelent Karvalyszárnyont egészként is nagyon szeretem.
 
7. Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
Ne rohanjanak sehová, a világhír megvár. :) Érdemes először kitanulni az írószakmát.
 
8. A családod olvasta a könyveidet?
Igen, kivéve a gyerekeimet, de ők még túl kicsik hozzá. A szüleim, a testvérem és a férjem viszont szorgalmasan olvas.
 
9. Elolvasod, amit írtál? 
 
Írás közben próbálok minél kevesebbet visszaolvasni, hogy ne rögzüljön a hibáival a szöveg, és könnyebb legyen átírni. Szerkesztéskor aztán kábé kívülről megtanulja az ember az egész könyvet. És végül természetesen kiadás után is elolvasom egyszer, szeretem egyben látni a végeredményt, és érdekel, hogy hol nyúltak bele a korrektorok. Szerencsére jó a helyesírásom, nem adok nekik sok munkát. 
 
10. És az utolsó kérdés. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
 
Több idő, esetleg néhány klón, akikkel párhuzamosan írhatnám egyszerre az összes regényötletemet.
 
Köszönöm az interjút! ♥ 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220