Interjú Helena Silencevel! :)

A mai nap 3.interjúját Helena Silence írónővel készítettem :)

1.Honnan jött az első történeted ötlete?

Egy novellából eredt az egész. Évekkel ezelőtt egy buszos élmény kapcsán írtam egy lányról, aki ez érintésével befolyásolni tudta az embereket. A történet sokáig nem hagyott nyugodni, akkoriban sok időm volt, így kibontogattam az engem még érdeklő szálakat, amelyből végül az Enigma lett.

2.Hány éves korod óta írsz?

Pontosan nem tudom. Az általánosban még vicces levelezgetésekben, kisebb történetekben merült ki a dolog, gimiben egy verset is összehoztam. Aztán novellázgatni kezdtem, és amint több tanulásmentes szabadidőm lett, belevágtam a regénybe.

3.Miért pont ezt a kiadót választottad?

Azért ez nem teljesen így megy, inkább a kiadóm választott engem. Akkoriban még nem volt aranymosás, a kéziratom első három fejezetét elküldtem Katona Ildikónak, aki kérte, hogy küldjem el a többi részét is. Átírtam, tökéletesítettem, majd elküldtem. Így kezdődött a folyamat.

4.Van kedvenc szerződ?

Nagyon sok olyan szerző van, akitől szívesen olvasok, nem tudnék kedvencet választani, azzal túlságosan korlátozva érezném magam.

5.Tervezed,hogy a könyvedhez/könyveidhez lehessen tárgyakat vásárolni?
(pl:bögre)

Nem tervezem, de előfordulhat bármi.

6.Melyik a kedvenc részed a saját könyvedből/könyveidből?

Az Enigmából és az Ezüsthídból is legjobban azokat a részeket szerettem írni, amelyek Lenán keresztül más fejében játszódtak.

7.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?

Hogy olvassanak és írjanak minél többet, valamint éljenek nyitott szemmel. Sosem lehet tudni, hogy mikor sétál el melletted életed regénye.

8.A családod olvasta a könyveidet?

Nem mindenki, de nagyrészt olvasták. Kicsit várom már, hogy az unokahúgom elég idős legyen a könyveimhez. Ő hasonlít a legjobban hozzám.

9.Elolvasod amit írtál?

Persze, hogy elolvasom. A leadás előtt többször is, majd a szerkesztés és az utómunkák során megint elég sokszor végigmegyek a szövegen. A megjelenés után már nem olvastam el a könyveimet.

10.És az utolsó kérdés. Ha lenne egy kívánságod mi lenne az?

Szerintem az, ami nagyon sok embernek lenne, ha nem járna semmilyen megkötéssel a dolog. Hogy legyen még ezer vagy egymillió kívánásgom.

Köszönöm az interjút! :)e

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220