Interjú Barta Laurával

A mai napra hoztam nektek egy kis interjút Barta Laurával akinek a könyvje Helena címmel hamarosan megjelenik!

-Szóval mennyi idős korod óta írsz?

-11 éves koromba kezdtem el hobbi szinten írni, azzal együtt olvasni is és máig van egy csomó félbehagyott történetem, amit nem szándékozok folytatni.

-Hány részes lesz a Helena c. könyv?

-Kilenc, mint a borítón is olvasható

-Melyik kiadó adja ki a könyvedet?

-Rupa Publisher. Nagyon megbízható magánkiadó, ingyen van a kiadás és te szabod meg a könyv árát az előállítási ár alapján.

-Rendben. Mondanál nekem pár szót a könyvedről?

-Én, mint a könyv írója nem tudom megmondani, hogy tetszeni fog-e az olvasóknak vagy sem, de már kaptam néhány támadást, hogy ez  L.L. koppintás, persze közbe kezdtem el írni a sorozat első részét, de teljesen más lesz már attól is, (SPOILER) hogy az első rész második fele Barcelona-ba játszódik és onnantól  mindegyik, néha vissza  jön Budapestre a történet, meg elmegy más országokba, amikor Lena suli közbe turnézik, de ahogy Szűcs Vanda mondta (tudom sokan utáljátok a könyvét): Teljesen már lenne a történet,  ha például a 16. századba játszódna, de mivel a huszonegyedik században játszódik, hasonló korosztály, (Lena 15 az első részben) így belekerülhettek hasonló események a nevekhez meg inkább nem szólok hozzá, mert az tudat alatt volt.

-Mondanál még valamit a könyveddel kapcsolatba?

-Igen.A könyvekhez lesz ajándék könyvjelző is melyek ma készültek!

-Megmutadnád?

-Természetesen

-Köszönöm az interjút!♥

-Nincs mit! Én köszönöm! :)

Hidjétek el Laura nagyon kedves lány! Én mindenképpen megvásárolom a könyvét! 

Ő Laura!♥

Laurának itt lehet megnézni illetve kérdezni a facebookján!   Barta Laura 
 
Itt vannaka könyvjelzők és a könyv! 
 
 
Valamint így néz ki a könyv! ♥
 
 
 
 

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220