Halloween hét első nap

Szóval végre elérkezett a várva várt interjú Papp Dórával. Nagyon örültem,hogy vállalta az interjút. Mégegyszer köszönöm neki! Szóval itt is az interjú! :)

1.Mindig is író szerettél volna lenni?
 
-Nem. Tizennégy éves koromban jöttem rá, hogy szeretek írni, 
és csupán 1-2 éve gondolom úgy, hogy nem csak hobbiként tekintek 
az írásra.
 
2.Hogy jött az első könyved ötlete?
 
- A Fénytörésnél is, úgy mint a Tükörlelkeknél, sokat segített
 a zenei inspiráció. Eredetileg csak egy novellát írtam egy 
gyilkos lányról, és magát a novellát a My Chemical Romance Early
 Sunsets Over Monroeville c. száma ihlette. Ebből lett később a 
prológus. Tinikoromban nagyon érdekeltek a boszorkányok (persze 
még ma is) és a természetfeletti témák, ilyesmiről szerettem 
volna írni, így lett romantikus fantasy thriller a Helena-trilógia
 műfaja.
 
3.Mikor jelent meg az első könyved?
 
-2011 nyarán.
 
4.Lesz Tükörlelkek 2?
 
-Igen, lesz, jövőre fog megjelenni
 
5.Melyik a kedvenc részed a Tükörlelkekből?
 
-Azt a részt szerettem a legjobban írni, amikor Orsi végre
 megnyílik Olivérnek, és kicsit beengedi a világába. Sokat 
 tervezgettem ezt a részt, hogyan is írjam meg pontosan. 
 Elégedett vagyok vele, szerintem jól összejött.
 
6.Mit tanácsolsz kezdő íróknak?
 
-Olvassanak rengeteget, ne ijedjenek meg újabb és újabb dolgokba
 belekezdeni, de legyenek precízek és csinálják/írják végig azt, 
 amit elterveztek. El lehet kezdeni ezerféle regényt írni, de nem 
 mész vele semmire, ha nem lesz kerek egész, ha nem tudod lezárni
 a történetet. Emellett fogadják nyíltan az építő kritikát, és 
 ne zuhanjanak magukba, ha keményebb szavakkal illetik a munkájukat,
 és ne adják fel rögtön az írást. Mint ahogy az élet minden 
területén meg kell birkóznunk mások véleményével, így az írást is
 kritika fogja érni, de nem hagyhatjuk abba csak azért, mert 
valakinek éppen nem tetszik.
 
7.Ki a kedvenc íród?
 
-Neil Gaiman, J.R.R. Tolkien, J.K. Rowling, Szilvási Lajos
 
8.A családod olvasta a könyveidet?
 
-A család női szakasza már olvasta őket, igen.
 
9.Elolvasod amit írni szoktál? Szoktad olvasni a könyveidet?
 
-Utólag azért olvasok bele, mert ha sorozatot írok, nem árt
 átfutni a sztorit, hogy biztosan utaljak minden mellékszálra a 
készülő folytatásban.
 
10.Tervezed,hogy a könyvhöz lehessen vásárolni tárgyakat 
pl:Könyvjelző,kulcstartó?
 
-Gondolkodom valami ilyesmin egy ideje, de még nem tudom, mikor 
fogom tudni megvalósítani. Könyvjelző viszont már gyárilag benne 
van minden Tükörlelkek példányban.
 
11.Mit gondolsz van tehetséged az íráshoz? Örökölted?
 
-Hát, ezt nem igazán tudom megmondani, én csupán szeretem 
csinálni. A családban nem ír rajtam kívül senki, viszont 
kétségkívül van művészi beütése a famíliának. Apukám és a tesóm 
gitároznak, a tesóm még fotós is, édesanyámnak aranytorka van, és
 voltak még zenészek, énekesek mindkét szülői ágon. Részemről le 
tudok fogni pár akkordot egy gitáron, de nem játszom hangszeren, 
nekem maradt az írás.
 
12.Orsi vagy Kriszti karakterére hasonlítasz jobban?
 
-Mindkét lány bennem él, ahogy szerintem mindannyiunkban.
 
Remélem tetszett nektek az interjú! :)      Sziasztok! :)
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220