Flat Out Love-Szeretni Bolondulásig

Fülszöveg
 

A srác magas volt, legalább száznyolcvan centi, szőkésbarna haja a szemébe lógott. Pólóján az a felirat állt: Nietzsche a haverom.

Íme, Matt. Julie Seagle kedveli őt. Nagyon is. De ott van még Finn. Akibe Julie teljesen belezúgott.

Bonyolult? Kínos? De még mennyire.

Julie nemrég költözött Bostonba, hogy megkezdje egyetemi tanulmányait: mégis honnan tudhatta volna, hogy édesanyja régi jó barátnőjének családjánál fog kikötni? Csak ideiglenesen akart megszállni náluk. Arról szó sem volt, hogy fontossá válik a Watkins család számára, vagy hogy beleszeret az egyik fivérbe. Pláne nem abba, amelyikkel még egyszer sem találkozott személyesen. De hát számít ez? Finn megérti őt, jobban, mint valaha bárki. Ők ketten egy hullámhosszon vannak.

De a szerelem – és annak mindenféle csavaros, bonyolult változata – mindig tartogat meglepetéseket. És soha senki nem ússza meg sértetlenül.

 

Könyvről

Eredeti Mű:Flat Out Love

Író:Jessica Park

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó

Korhatár:Fiatal nőknek

 

 

Vélemény
 
SPOILER
 
Ó anyám! Olyan régen olvastam ilyen fantasztikus,elbűvölő és szerethető könyvet!
Valami fenomenális volt,de komolyan. A Szereplők arhhh!
De kezdjóük szépen sorjában! Már a borító is megfogolt,de a történet egyenesen elvarázsoolt.
Igazából nem is teljesen kiszámítható a történet hiszen ott van "Finn" aki ugye beleszeret Juliebe.
De mint kiderül Finn már 2 éve halott. Az egész család kicsit furcsa volt. De Celestet imádtam! Olyan édes volt.
És milyen ötletes a Fotó Finn ötlet! Imádtam Julie és Matt párbeszédeit! Olyan viccesek voltak! Egyébként amikor Julie berúgott komolyan azon az estén amit írt annyit nevettem.
Imádtam,hogy Matt milyen kedves. Elinte féltem,hogy külön vállnak és nem találkoznak,de nem így lett. Ugye Finn a leveleibe pontosabban Matt  mindig ejtőernyőzést ígér.
Olyan romantikus volt,hogy Matt és Julie a történet végén Fotó Finnel együtt leugri a repülőről! Imádtam! Imádtam Imádtam!♥♥
És hát amik kiderülnek a családról,hogy Erin depressziós! Anyám micsoda izgalmak voltak a könyvben.Aztán a liftes jelenetről ne is beszéljük "Finn" végig eltereli a figyelmét olyan aranyos!:) Alig várom,hogy elolvassam a sorozat második kötetét. 
 
 
 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220