Book Tag:Süssünk Tortát

Egy újabb Book Tag-et hoztam nektek. Ezúttal pedig a Süssünk Tortát Tag-el! :)

A kihívással a moly.hun találkoztam és megtetszett,így úgy gondoltam jó lenne kitölteni :)

Liszt – Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá vált.

Hát így hirtelen a Flat Out Love jut eszembe. Az elején még gondokoztam is,hogy ne tegyem e le,mert annyira nem tetszett,de végül folytattam és annyira megtetszett,hogy azóta az egyik kedvencemmé vált a sorozat. :)

Margarin – Egy könyv, aminek jó a tartalma.

Talán Leiner Laura:Illúzió című könyve legalábbis szerintem :)

Tojás – Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de aztán mégis belopta magát a szívedbe.

Jennifer L.Armentrout:Obszidián. Megmondom őszintén azért gondoltam,hogy nem fog tetszeni mert nem szoktam nagyon scifiket,fantasyket olvasni,de ezt a könyvet a műfaja ellenére is nagyon megkedveltem. :)

Cukor – Egy édes könyv

Egyértelműen a Cinder és Ella. Olyan aranyosak együtt és oké,tudod mi lesz a könyv vége mert eléggé kiszámítható,de ennek ellenére tényleg egy nagyon édes könyv amit bármikor újra elolvasnék. Eddig csak háromszor olvastam. :D

Máz – Egy könyv, amiben szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell.

Hmm SZJG rajongásomhoz híven természetesen azt mondom,hogy a Szent Johanna Gimi az,de szerintem a mellett még a Bevatott ez az a 2 könyv/sorozat amiben minden benne van. :)

Porcukor: Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy.

Ismét az elöbb említett könyveket mondom a Szent Johanna Gimi,a Bevatott sorozat és még a Luxen-sorozat az ami bármikor feltud dobni.:)

Cseresznye díszítésként – A kedvenc könyved az évben

Az egyik az Ella és Micha titka a másik pedig a Zuhanok Beléd. Mindkettő könyv Könyvmolyképző Kiadós és megint nem csalódtam a kiadóban. Hihetetlen könyvek. Mindenkinek csak ajánlani tudom. :)

És hát ennyi lett volna a Tag. Ha kedvet kaptál tölsd ki te is nyugodtan. 1 kihívottam lesz aki nem más mint a Csak még egy fejezet bloggere :)


 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 63 29%

Összes szavazat: 219