Anne L.Green-A Sötétség Fogságában

Fülszöveg:

Milyen messzire mennél az igaz szerelemért?

Ez a gondolat foglalkoztatta sok nőtársával együtt Anne L. Greent is, A remény hajnala című sikerkönyv szerzőjét, mikor belekezdett második regényének megírásába. 
Az egykori műkorcsolya bajnok, Chris Stuart drogcsempészek fogságába esik, miután bátyja magára haragítja egy bűnszervezet vezetőjét. A szókimondó, csinos nő élete veszélybe kerül, de az igazi kockázatot az a kínzó szenvedély és őrült vágy jelenti számára, melyet akkor tapasztal, mikor jóképű fogva tartójának tengerkék szemébe néz. Ekkor döbben rá, hogy az addigi élete milyen szürke és üres volt. Christine teljesen összezavarodik, mert ott talál önmagára, ahol a legkevésbé számít rá. 
Egyetlen dolog válik számára egyre világosabbá: senki nem az, akinek mutatja magát. Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? Mindkettőjük számára kezdetét veszi az érzelmi hullámvasút, amelyet a másik közelsége vált ki belőlük. Folyamatosak lesznek a belső vívódások, megszűnnek a józan, ésszerű döntések és már csak a féktelen szenvedély marad. 
De vajon a férfi múltjával van esélyük a felhőtlen szerelemre?

Könyvről:

Szerző:Anne L.Green

Kiadási Év:2015

Kiadó:Álomgyár Kiadó

Oldalszám:310

 

Ajánló:

Miután elolvastam a Remény Hajnala című könyvét azonnal tudtam,hogy nekem a következő könyvét is elkell olvastam. És elolvastam és ismét nem csalódtam benne. Sőt jobban tetszett mint az előző.Imádtam a szereplőket is főleg Andrewet egyszerűen beleszerettem. Attól függetlenül,hogy egy bűnöző engem mégis magával ragadott és nem csak engem hanem Christ is. :) Az is nagyon tetszett,hogy Drewet szépen lassan,de megismerttük őt. Christ az első pillanattól kezdve megszerettem.Attól viszont féltem,hogy milyen sorsot szán neki és Andrewnak,de ebben sem csalódtam.Összeségében imádtam a könyvet volt benne minden aminek lennie kell. Forróság,romantika,szenvedély,izgalom,bánat. Minden. És az is kifejezetten tetszett,hogy hosszabb volt az előző történetnél. :)  Remélem Anne L.Green sok hasonló könyvet fogsz még írni. :) 

Kedvenc Idézet:

,,Az életben mindenki hibázik, és a hibákból tanulunk.''


,,– Nincs kedve velem vacsorázni?

 – Olyan gúnyosan és dacosan nézett rám, ahogy csak tudott.  

-Adjam el a lelkem az ördögnek?"

 

a

 

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220