Ajánló-Nyereményjáték

Ismét egy nyereményjáték következik ezuttal a Gabó kiadó jóvoltából! Most 3 nyertes lesz! Akik 1-1 példányt nyernek a Balla Adrienn 1. Balla Adrienn 2. kötetéből valamint kisorsolásra kerül egy Tükörlelkek című könyv is! És minden nyertes kap ajándékba egy Balla Adrienes karkötőt!  :) Mielött leírom a nyereményjáték szabályait úgy döntöttem csinálok most ebből a 3 könyvből egy kis ajánlást-részleteket!♥

Szabó Tünde:Balla Adrienn Az Alibi

Ajánló:

Mikor kinéztem a könyvet a boltba már tudtam,hogy ez az én könyvem! Ez a könyv teljesen az én műfajom! Minden van benne ami nálam fontos. Szerintem bátran elmondhatom,hogy minden szereplőt megkedveltem!Előszőr kicsit nehéz volt követnem a történéseket,de aztán belerázódtam az olvasásába és azt vettem észre,hogy hopp kiis olvastam! Összeségében imádtam!

Értékelés:

Kedvenc szereplő:Adrienn és Karesz

Borító:5/5*

Könyv:5/5

Nyomozás:5/5*

 

Idézet:

 -Márk, ismersz te egy Zsidai Dórát? 

-Zsidai Dórát?- visszhangozta monotonon Márk, és most is csak egy gyors oldalpillantást pazarolt rám.- Nem rémlik. Miért? 
-Nem fontos. 
-Kérdezd Ateszt, ő minden csajt ismer- tanácsolta segítőkészen. Na persze. Csak szeretne. Márk sem hihette igazán, amit mondott.

 

Szabó Tünde:Balla Adrienn Dopping

Oké. Erre a könyvre se lehet egy rossz szavam se. Mondjuk nekem az 1.rész jobban tetszett,de ez is perfect lett!♥ Azért ennek most kifejezetten örültem,hogy nem kellett annyi új nevet megjegyeznem valamit sokkal jobban kivehető volt az írónő mondanivalója. Azonban sosem éreztem úgy,hogy unalmas a könyv! Mindig történt valami izgalmas. Teljes odaadással olvastam a könyvet! Én Leiner Laurán kívűl nagyon nem olvasok magyar író könyveit,de örülök,hogy most másképp döntöttem!♥

Értékelés:

Borító:5/5

Könyv:4/5

Idézet:

Kihangosítottam a telefont, ledobtam az asztalra és nekiláttam, hogy kibontsam a hajam: – Én leginkább a pasi lányával voltam elfoglalva. Tizenkét éves, nagyon izgi dolgokról beszélgettünk. 

– Például – vigyorgott bele a telefonba teli szájjal. 
– Az online tesztek szerint hugrabugos… 
– Az viszket vagy csíp? 
– Hugrabugos lenne, ha Harry Potter-hős lenne – fejeztem be a mondatot. 
– Azt ismerem. Viszket.
 
A Tükörlelkek című könyvről nem írok ilyen rövid ajánlót mert korábban írtam már egyet!
Szóval térjünk rá a játékra!
 
JÁTÉK
 
A feladatokat a raflecopterben érhettek el! Nem biztos,hogy elindul! Akkor keressétek a blog facebookját és ott a játék a giveaway fülön!♥ 
 
Itt érhető el a játék: gvwy.io/4x6wiwk
 
Szép Napot! Sok sikert! Lili

Köszönöm,hogy elolvastad a bejegyzést! Remélem tetszett! ♥☺

Kérdés/Kérés esetén email cím:konyvmolyolvas@freemail.hu

Form Name

:)

Szavazás

Tetszik a weboldal?

Igen 156 71%
Nem 64 29%

Összes szavazat: 220